2014-07-09, 23:12
Medlem
Sm0okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Haddock
Skum butik, men spännande varor. Nästan lite för bra känns det som.

Vi delar den åsikten kan jag ju säga. Min erfarenhet av nya shoppar är vad som ser ut att vara för bra är oftast det.

Men tänkte trots allt (om jag bara får lite info om substanserna) fråga om en testorder och front.

Är lite för feg för att agera försökskanin dock och lite för fattig för att riskera att få något skit.
Citera
2014-07-13, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0okey
Vi delar den åsikten kan jag ju säga. Min erfarenhet av nya shoppar är vad som ser ut att vara för bra är oftast det.

Men tänkte trots allt (om jag bara får lite info om substanserna) fråga om en testorder och front.

Är lite för feg för att agera försökskanin dock och lite för fattig för att riskera att få något skit.

Mejlade dem för några dagar sedan men de har inte svarat.
Citera
2014-08-13, 22:21
Medlem
forfoxsakes avatar
Vad hände med denna? Vore intressant att se ifall den kan lindra vissa besvär. Grymt om någon, tex TT nu för tiden fick in den eller motsvarande snabb och hård benso.

Lite OT men tycker att alla dessa klena benso skapar värre missbruk än de hårda som kramar dig god natt med efterföljande vila. Så lätt att ligga i flumstadiet och vara efterbliven på ett dåligt sätt.
Citera
2014-11-03, 17:14
Bannlyst
Dosering på denna?

Någon som vet?

1mg som Alprazolam?
Citera
2014-11-08, 16:34
Medlem
C.P.U-N0N0s avatar
Har denna nått Sverige än?
Citera
2015-06-17, 18:00
Medlem
ZEPMPs avatar
16:04
adinazolam än så länge: 40mg doserat på 5mg>10mg>10mg>15mg över 1 timma med 15min mellanrum efter depotprincipen. Likheter med alprazolam men väldigt egen, effekt började komma efter 5 min och påtagligt märkbar efter 20min. Simmig i tankarna, sederande, hypnotisk, muskel och skelettavslappnande, lättare välmående. Mysig helt klart! kanske opiatinslag med? Chill och mår fint, "simmig" är ett bra ord. Inget obehag förutom kanske lite i magen, men har bara druckit 2 stora koppar kaffe idag. 5mg gav mycket lätt effekt, vid 15mg började det känns av mer, men först vid 30mg så började det känns mer som ett rus.

17:30
fyllde på med 30mg i 3cl vatten

17:04
70mg känns ungefär som 3mg alprazolam, 40mg diazpeam, 5mg iktorivil. Känns som benso, men egen touch. Alpra men mer sederande om något, lite Z-analoginslag med tror jag, liknande känsla som hos ikto men inte speciellt lik ikto annars. Jag gillar det här mer än klonazolam och flubromazolam kan jag säga. 20mg och 40mg känns än så länge som en bra dosering.

17:34 60mg doserat i ett stort glas vatten, halva glaset drucket.

17:59 The drugs are kicking in. 100mg totalt nu.
Senast redigerad av ZEPMP 2015-06-17 kl. 18:29.
Citera
2015-08-26, 19:58
Medlem
TjackPastas avatar
Någon som har testat Adinazolam?

Finns på en shop nu.
Citera
2015-08-26, 22:12
Medlem
Vilken shop?
Citera
2015-08-26, 22:15
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackPasta
Någon som har testat Adinazolam?

Finns på en shop nu.
Mjo som sagt, vilken shop är det som det gäller, måst vara för betatest för inte ligger det ute helt öppet heller?

Mvh
Citera
2015-08-27, 01:10
Medlem
Primalskris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
Mjo som sagt, vilken shop är det som det gäller, måst vara för betatest för inte ligger det ute helt öppet heller?

Mvh

Jo visst gör den Det.
Hos en av de mest kända och pålitliga dessutom.
Den som har tjugo i namnet..
Citera
2015-08-27, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Primalskri
Jo visst gör den Det.
Hos en av de mest kända och pålitliga dessutom.
Den som har tjugo i namnet..

Hade inte svea den ett tag? För er andra, research chemicals förkortat med ett dygn. Dvs 24.
Citera
2015-08-27, 07:24
Medlem
Primalskris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Hade inte svea den ett tag? För er andra, research chemicals förkortat med ett dygn. Dvs 24.

Det vet jag däremot inget om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in