Citat:
Ursprungligen postat av
Pre 1914
Ingen kan veta allt vad nerius gjorde, men vissa saker kan man peka ut honom som gm för. Som mordet tex, men inte hur lisa kom till ladan.
Sperman har ingen stor betydelse, men pekar i en viss riktning iaf.
Att han skyndade sig tillbaka var kanske för att han lovat att åka och köpa pizza helt enkelt. Hade han struntat i det hade det kanske varit klart negativt i alibihänseende.
Man kan kan anse på något vis att att bevisningen inte är vattentät, men att börja snacka om att nerius bara hjälpt till med kroppsflytt eller annan visleledning, är att flyta iväg i fantasi endast.
Han hade alibi från sin fru och bror och det finns i fupen att han var hemma vid kl 19.
Utredningsledare lagt mycket jobb för att pressa hans fru och bror genom att ljuga och manipulera sanningen, genom att förvrida sanningen och till slut fick några ord i deras vittnesmål, ord som tolkades att NB bad de att ljuga am alibi.
Förhörsledare har ljugit under förhör.
Trots allt tror inte bror och fru att NB har mördat flickan. Fru har sagt i HR att hon ALLTID hade sagt att NB var hemma efter kl 18 tills de åkte köpa piza denna söndags kvällen.
Sperma och avgföring från NB i ladan hade en stor betydelse i utredningen,
men sperman var i andra lokalen, inte inärheten av L kropp eller på hennes kläder.
Sperma och avgföring gick inte tidsbestämma, därför kan inte man påstå att NB anonerade i samband med att han dödat och att han bajsat efter mordet. Det var Åk hypotes, som inte är bekräftat av experter.
För mig är det glasklart att fel person är dömd trots att det finns NB's dna på L kläder.
Dna på offrets kläder bevisar inte att han dödat henne.
Om han rörde henne borde det finnas hans dna även på hennes bh, trosor och tröjan,
men på någon anledning har inte hittat hans dna där.
Skriv inte nu att han hade handskar på sig när han tog i hennes trosor, bh och tröjan, det köper jag inte.
Därför undrar jag vem har dragit up hennes bh och tröjan och vem har rört och smutsat ner hennes trosor?