Citat:
Ursprungligen postat av
elpirro
Du kommer inte med några argument? Du börjar laborera med siffror som är så långt ifrån sanningen.
Vart vill du komma med mörda frugan på fyllan? Det fyller ingen funktion i den här debatten. Vad är nästa steg, ska du dra in och jämföra IS med grabbar? Du är helt otrolig.
Citat "Det är en väldigt tunn linje mellan passion och att det går överstyr" är min koppling till känslostyrda mord och liknande brott.
Du påstår vidare att det är fullt förståeligt att folk "vill göra upp med likasinnade" på grund av, eller kanske oavhängigt av, ovanstående. Nej, det är inte förståeligt alls. 98% förstår det inte alls, de tycker att ni inte evolverat i tillräcklig utsträckning
Vilka siffror är långt från sanningen? Det är maximalt 50 grabbar på en bajenmatch(exempelvis) normalt, och det har suttit 30.000 på läktarna många gånger. Det innebär 1,6%, jag var mycket snäll när jag räknade upp till två procent. Statistiskt sett är runt 5% pedofiler. Det finns m.a.o mer än dubbelt så många peddos på läktarna som de som delar dina åsikter. Du tillhör en extrem minoritet hatad av de flesta. Och dina polariserade, uselt underbyggda, argument placerar dig i en extremistgrupp med färre anhängare de flesta grupper som inte respekterar demokratin. Du är ett avskräde ingen vill ta i med tång, men de flesta säger det inte direkt till dig eftersom ditt enda sätt att reagera på är med våld. Så fungerar endimensionella stackare. Som andra beroendepersonligheter är du mästare att ljuga för, och manipulera, dig själv. Högst sannolikt ska sägas.