2016-01-20, 13:21
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Förhoppningsvis kommer denna hinnas forskas på under helgen
Citera
2016-01-23, 21:35
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenofluro-Ei
Förhoppningsvis kommer denna hinnas forskas på under helgen

Mycket intressant & lovande substans
/Forskaren Xenoxx
Citera
2016-01-23, 22:06
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenofluro-Ei
Mycket intressant & lovande substans
/Forskaren Xenoxx

Börjar bli less på dina konstanta intetsägande inlägg, kan du för en gångs jävla skull ge en detaljerad recension av din upplevelse, utan att framstå som en mytomspunnen wannabe-utforskare?!

Om du har en uppfattning och/eller erfarenhet så dela med dig. Ska det vara så svårt?
Senast redigerad av MicrograM 2016-01-23 kl. 22:09.
Citera
2016-01-23, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Börjar bli less på dina konstanta intetsägande inlägg, kan du för en gångs jävla skull ge en detaljerad recension av din upplevelse, utan att framstå som en mytomspunnen wannabe-utforskare?!

Om du har en uppfattning och/eller erfarenhet så dela med dig!

VISST? Seriöst irriterande.
Citera
2016-01-24, 10:54
Medlem
Eyy, boys, easy på avtryckarn.
Det kan ju vara så enkelt att han var för väck för en recension och bara ville skriva att det fungerar, typ?
Jag gillar inte heller allt han skriver men alla gillar förmodligen inte allt JAG skriver heller.

Peace
Citera
2016-01-24, 12:32
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingmakers
Eyy, boys, easy på avtryckarn.
Det kan ju vara så enkelt att han var för väck för en recension och bara ville skriva att det fungerar, typ?
Jag gillar inte heller allt han skriver men alla gillar förmodligen inte allt JAG skriver heller.

Peace
Jag skulle nog inte bli så väck på denna substans hur gärna jag än ville (det händer liksom inte mycket), så jag tvivlar lite på att detta skulle vara orsaken till Forskarens förbryllande recensioner, det är ju liksom inte heller första gången man blir kvarhängande i undran om det inte ska komma något mera efter en så lovande inledning .
Citera
2016-01-24, 13:07
Medlem
kattvraks avatar
Citat:

Om du har en uppfattning och/eller erfarenhet så dela med dig. Ska det vara så svårt?

Sorry för offtopic, men jag håller med dig.

Det är inte bara jobbigt och irriterande att läsa inlägg skrivna på det viset, utan det ser fånigt ut också. Labbråttor hit och apor dit. Det ser långt ifrån veteskapligt ut, som personen vill framstå det som. Jag anar viss komik i hans inlägg, men det är rätt tröttsamt när man sett några hundra sådana inlägg.
Senast redigerad av kattvrak 2016-01-24 kl. 13:25.
Citera
2016-01-25, 09:31
Medlem
nAVELAVELs avatar
Tog nyss 50-70mg av denna IV, visst fungerar den men som folk nämnt innan så fattas de liksom något. Skulle beskriva de som de rus jag får av tjack efter ha gått på de nästan dagligen i flera månader. Jag mår liksom bra men ingen överdriven känsla av eufori men de känslan var de i och för sig länge sedan jag upplevde Men jag är ingen erfaren RC-forskare så kan inte jämföra med så många andra centralstimulerande förutom dom som finns på gatan och mephedrone som fanns för 10 år sedan.
Citera
2016-01-25, 22:16
Medlem
Citat:

Flera personer har redan uttalat sig om substansen.

Har xeno ej uttalat sig om substans i fråga så beror (rätta mig om jag har fel Xenofluro-ei) det på att han ej har hunnit skaffat sig en tillräckligt klar bild för att kunna lämna en ärlig och noga utvärderad recension.
Att som många tyvärr gör; administrera --> börja skriva vid första tecken på effekt --> presenterar info gällande effekter (vissa försöker sig även på att gissningsvis slänga ihop något gällande farmakokinetiken) och doseringen, är enligt mig att utsätta andra för direkt livsfara. Nu drar jag många grovt över samma kant, men ni förstår säkert min poäng.
Citera
2016-01-25, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattvrak
Sorry för offtopic, men jag håller med dig.

Det är inte bara jobbigt och irriterande att läsa inlägg skrivna på det viset, utan det ser fånigt ut också. Labbråttor hit och apor dit. Det ser långt ifrån veteskapligt ut, som personen vill framstå det som. Jag anar viss komik i hans inlägg, men det är rätt tröttsamt när man sett några hundra sådana inlägg.

Kanske var för snabb med mitt förra inlägg. Förstår nu att kritiken var riktad mot xenos "teasing".

Som du själv skriver finns det förmodligen en viss grad av komik bakom dessa inlägg.
Citera
2016-01-25, 22:30
Medlem
2WLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtcoverdrive
Flera personer har redan uttalat sig om substansen.

Har xeno ej uttalat sig om substans i fråga så beror (rätta mig om jag har fel Xenofluro-ei) det på att han ej har hunnit skaffat sig en tillräckligt klar bild för att kunna lämna en ärlig och noga utvärderad recension.
Att som många tyvärr gör; administrera --> börja skriva vid första tecken på effekt --> presenterar info gällande effekter (vissa försöker sig även på att gissningsvis slänga ihop något gällande farmakokinetiken) och doseringen, är enligt mig att utsätta andra för direkt livsfara. Nu drar jag många grovt över samma kant, men ni förstår säkert min poäng.
Ehm, rätta mig om jag har fel men det är väl därför dessa trådar finns? För att delge andra sina erfarenheter så att de i bästa fall slipper göra samma misstag, lägga sig på en säker dosering osv. Jag är inte säker på vad du anser syftet med substanstrådarna skall vara men det tillför väl knappast något om alla bara skulle skriva "Ja hej TooWild här! Jag har nu genomfört väldigt lovande banbrytande forskning på denna substans!" Punkt slut. På vilket sätt menar du att är det skulle mindre "livsfarligt" att inte tillföra någon info alls, jämfört med att delge andra sin personliga upplevelse i gott syfte? Nä, jag förstår inte alls din poäng faktiskt.
Citera
2016-01-26, 00:42
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2WLD
Ehm, rätta mig om jag har fel men det är väl därför dessa trådar finns? För att delge andra sina erfarenheter så att de i bästa fall slipper göra samma misstag, lägga sig på en säker dosering osv. Jag är inte säker på vad du anser syftet med substanstrådarna skall vara men det tillför väl knappast något om alla bara skulle skriva "Ja hej TooWild här! Jag har nu genomfört väldigt lovande banbrytande forskning på denna substans!" Punkt slut. På vilket sätt menar du att är det skulle mindre "livsfarligt" att inte tillföra någon info alls, jämfört med att delge andra sin personliga upplevelse i gott syfte? Nä, jag förstår inte alls din poäng faktiskt.

De som kommenterat med positiv och trevlig tonläge och vokabulär får en rejäl eloge av mig
De som väljer att återkommer i flera olika trådar med dåligt bemötande och negativism anser jag
Bemöt andra som ni själva vill bli bemötta, eller så knip igen och skriv en rapport när ni själva som klagar själv forskar med Bk-ethyl-k som det finns ytterst lite information om och återkom med en rapport framöver och visa respekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in