2016-05-24, 21:47
Medlem
Turkiet är med i NATO för att USA behövde placera sina första ballistiska kärnvapen i närheten av USSR, de så kallade "Saturnus raketerna".

På den tiden var turkiet en efterbliven stat - precis som idag.
Citera
2016-05-24, 21:48
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midvintermorker
Du kanske ska sluta injicera din "medicin" direkt in i hjärnan?
Du kanske kan ta och svara på frågan istället?
Citera
2016-05-24, 21:48
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Jag skulle själv iofs nöja mig med ett byte av partiledningen. Det är god start. Ekeroth ska också bort, efter konversationen på Facebook med Almqvist.

Annars finns ju svenskarnas parti för sådana som dig? Eller du kanske skiter i ideal och bryr dig mer om makt?
Citera
2016-05-24, 21:50
Medlem
svensktpeddos avatar
Herregud! Är det bara kommunisterna som värnar om vårt oberoende? SD har misslyckat igen att vara opposition, chansen fanns men det blev inte så. Frågan om det finns någon logisk förklaring till Åkessons 180 graders sväng, han har kanske slopat nationalismen?

De fyras gäng måste bort omedelbart, utförsäljningen måste sluta.
Senast redigerad av svensktpeddo 2016-05-24 kl. 21:55.
Citera
2016-05-24, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Mer troligt som i Japan. Läs på. Sök på Okinawa t.ex.

Ja det handlar om ockuperad land - sådant land man tar om man vinner ett blodigt krig.

Varför skall jag söka på länder som har varit i krig med USA? Sök på länder som är vänner med USA tex Danmark eller Norge.

Svensk militärindustri kommer att få ett mega uppsving - om vi kan börja kränga vapen till NATO kompisar... mega mega!!
Senast redigerad av Bacto 2016-05-24 kl. 21:54.
Citera
2016-05-24, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svensktpeddo
Herregud! Är det bara kommunisterna som värnar om vårt oberoende? SD har misslyckat igen att vara opposition, chansen fanns men det blev inte så. Frågan om det finns någon logisk förklaring till Åkessons 180 graders sväng, han kanske slopat nationalismen?

De fyras gäng måste bort omedelbart, utförsäljningen måste sluta.

bara att låta det sjunka in..kommunisterna har rätt i den här frågan ang nato. nej till nato.
Citera
2016-05-24, 21:53
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
Du kanske kan ta och svara på frågan istället?

Nej, du har fel. Att det konservativa Turkiet är med i NATO är ingenting konstigt. Däremot är det en annan sak att låta islam styra länder som traditionellt sett har varit kristna. Ingen i maktens korridorer står bakom en sådan samhällsordning. Faktum är att det var riktigt naivt av Kaplan och hans anhang att tro något annat. De kommer alltid att vara ett gäng förtryckande kroknäsor bland de som bestämmer, tro mig.
Citera
2016-05-24, 21:53
Medlem
https://youtu.be/HmZbu3Us75U
Citera
2016-05-24, 21:55
Medlem
Citat:
Annars finns ju svenskarnas parti för sådana som dig? Eller du kanske skiter i ideal och bryr dig mer om makt?
Annars finns ju kommunisterna, för liberaler som dig?

SD har inga ideal längre, bara omoral.
Citera
2016-05-24, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jourhavande.svensk
https://youtu.be/HmZbu3Us75U

fan det svider...trodde på jimmie men nej ännu en rövslickande idiot. han har ju blivit köpt det fattar vemsomhelst. " här ta några miljoner men vi vill att du går med i nato käre jimmie."
Citera
2016-05-24, 21:57
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:

Svenskarnas parti är nedlagt sedan länge.
Citera
2016-05-24, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molon.labe
sverige är inte sverige längre. jag tänker lämna över mitt medborgarskap som jag haft i 27 år snart. om det är så här det är att vara svensk så är jag inte svensk längre. fu nato och sd. tack o hej.
Du gör knappast skäl för ditt användarnamn. Man ger sig inte ens för övermakten.
Senast redigerad av Redax 2016-05-24 kl. 22:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in