Var du nöjd med dina tidigare kurer? Isf är det väl bara att köra samma upplägg igen.
Ett hett tips är att läsa på lite om olika prepp hur dom fungerar så kan du lägga upp dina upplägg själv.
Mvh
Var väl så där nöjd skulle vilja ha lite mer skjuts i kuren har kollat på sustanon och deca men verkar vara stor risk för bieffekter :/
Ska inte vara några problem. Men känns som en dålig lösning när det bara är 6v kvar. 250 e borde ju ge resultat och tryck kan jag tycka. Men du kanske förvänta dig mer?
Vet inte om jag förväntat mig mer. Jag har bättre tryck de flesta träningspass, mer uthållighet och något starkare. Kroppsmässigt har jag inte märkt så mycket.
Vet inte om jag förväntat mig mer. Jag har bättre tryck de flesta träningspass, mer uthållighet och något starkare. Kroppsmässigt har jag inte märkt så mycket.
Utvärdera efter kuren är klar. Lätt att bli blind.
Var väl så där nöjd skulle vilja ha lite mer skjuts i kuren har kollat på sustanon och deca men verkar vara stor risk för bieffekter :/
Det snällaste du skulle kunna göra är väl en helt vanlig testokur, kanske blasta med en mild oral som turinabol. Där har du 2 preparat som ger färre biverkningar. Frågan är ju vad du körde tidigare med tanke på att du vill ha mer skjuts än sist
Jag skulle nog påstå att deca är det snällaste du kan köra. Mot kroppen iaf. Sen blir ju många lite depp på deca och så är återhämtningen segare än efter testo.
Sustanon är ju testo.
Mvh
Nej det går inte, man får platta till "vials" å pumpar samt nolva och packa dem individuellt i kuvert med mycket tejp runt. Om du bor i lägenhet så går det inte att beställa saker från nätet som inte får plats i ditt brevinkast.
Synd grabben, du kanske kan få hjälp av någon polare som bor i villa som resten av oss.
Lycka till!
Är det här verkligen en fråga du behöver ha svar på eller tror du att din leverantör och postnord klarar av att hantera detta själva? Hur är det ens en AAS-relaterad fråga?
Spån-fråga..
Ärligt talat känns det som att någon av din kaliber skall hålla sig borta från AAS.
Jag vill ha koll på allting innan jag kör. Är olagliga preparat som vi pratar om vet du.
Men det är väl inget som en pantad discogymmare som dig kan förstå.