2016-05-24, 15:30
Medlem
Theodorass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Var du nöjd med dina tidigare kurer? Isf är det väl bara att köra samma upplägg igen.
Ett hett tips är att läsa på lite om olika prepp hur dom fungerar så kan du lägga upp dina upplägg själv.
Mvh
Var väl så där nöjd skulle vilja ha lite mer skjuts i kuren har kollat på sustanon och deca men verkar vara stor risk för bieffekter :/
Citera
2016-05-24, 15:44
Medlem
StandUps avatar
Jo, jag tänker lite på hur det brukar vara när man ändrar dosering under kur. Är det ett big no no eller är det vanligt att göra?
Citera
2016-05-24, 15:46
Medlem
Ska inte vara några problem. Men känns som en dålig lösning när det bara är 6v kvar. 250 e borde ju ge resultat och tryck kan jag tycka. Men du kanske förvänta dig mer?
Citera
2016-05-24, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StandUp
Jo, jag tänker lite på hur det brukar vara när man ändrar dosering under kur. Är det ett big no no eller är det vanligt att göra?

Folk slänger ju in blast och andra prepp i perioder, så att öka testo e som är förbannat "snäll" är inga problem, även om det inte är uran risk.
Citera
2016-05-24, 15:59
Medlem
StandUps avatar
Vet inte om jag förväntat mig mer. Jag har bättre tryck de flesta träningspass, mer uthållighet och något starkare. Kroppsmässigt har jag inte märkt så mycket.
Citera
2016-05-24, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StandUp
Vet inte om jag förväntat mig mer. Jag har bättre tryck de flesta träningspass, mer uthållighet och något starkare. Kroppsmässigt har jag inte märkt så mycket.

Utvärdera efter kuren är klar. Lätt att bli blind.
Citera
2016-05-24, 17:23
Medlem
eemmiiills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theodoras
Var väl så där nöjd skulle vilja ha lite mer skjuts i kuren har kollat på sustanon och deca men verkar vara stor risk för bieffekter :/

Det snällaste du skulle kunna göra är väl en helt vanlig testokur, kanske blasta med en mild oral som turinabol. Där har du 2 preparat som ger färre biverkningar. Frågan är ju vad du körde tidigare med tanke på att du vill ha mer skjuts än sist
Citera
2016-05-24, 18:13
Medlem
StandUps avatar
Jag har hört att det tar 6-8 v innan man ser resultat på kroppen så det kan fortfarande vara för tidigt?
Citera
2016-05-24, 18:31
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theodoras
Jag skulle nog påstå att deca är det snällaste du kan köra. Mot kroppen iaf. Sen blir ju många lite depp på deca och så är återhämtningen segare än efter testo.
Sustanon är ju testo.
Mvh
Citera
2016-05-24, 19:21
Medlem
womanzizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Nej det går inte, man får platta till "vials" å pumpar samt nolva och packa dem individuellt i kuvert med mycket tejp runt. Om du bor i lägenhet så går det inte att beställa saker från nätet som inte får plats i ditt brevinkast.
Synd grabben, du kanske kan få hjälp av någon polare som bor i villa som resten av oss.

Lycka till!

Jag vill ha koll på allting innan jag kör. Är olagliga preparat som vi pratar om vet du.

Men det är väl inget som en pantad discogymmare som dig kan förstå.
Citera
2016-05-24, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av womanziz
Jag vill ha koll på allting innan jag kör. Är olagliga preparat som vi pratar om vet du.

Det märks att du inte har läst alls för mycket på detta forumet.
Citera
2016-05-24, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av womanziz

Är du rädd för att mamsen ska gå igenom din post?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in