Vad tycker ni är bäst nybörjarkur? 100mg test P Eod i 8v, eller dbol 20/50? Körde en testo P- kur för två år sedan, och var ganska nöjd. Kan jag prova dbol nu, eller vore det dumt att starta med?
Vad tycker ni är bäst nybörjarkur? 100mg test P Eod i 8v, eller dbol 20/50? Körde en testo P- kur för två år sedan, och var ganska nöjd. Kan jag prova dbol nu, eller vore det dumt att starta med?
Kosten i första hand. AI som komplement.
Testo p om du vill undvika bloat.
Orala är aldrig nyttigt. Men testo + dbol är väl världens vanligaste stacker annars.
Mvh
Tänkte bästa 2 vials av testo, 20 pumpar och nålar, samt nolva.
Hur får det ens plats i ett vanligt brev? Jag bor även i lägenhet, så frågan är om det ens går att klämma in i brevinkastet?
Nej det går inte, man får platta till "vials" å pumpar samt nolva och packa dem individuellt i kuvert med mycket tejp runt. Om du bor i lägenhet så går det inte att beställa saker från nätet som inte får plats i ditt brevinkast.
Synd grabben, du kanske kan få hjälp av någon polare som bor i villa som resten av oss.
Lycka till!
Är det här verkligen en fråga du behöver ha svar på eller tror du att din leverantör och postnord klarar av att hantera detta själva? Hur är det ens en AAS-relaterad fråga?
Spån-fråga..
Ärligt talat känns det som att någon av din kaliber skall hålla sig borta från AAS.
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Finns det något preparat som motverkar bloat?
Dbol eller testo är en smaksak men om du frågar mig (och folk som är lite mer erfarna och bevandrade) så är testo inject ett smartare val av många anledningar, främst hälsa och stabilitet i kuren.
Något preparat mot bloat behöver du inte på den kuren, men arimidex är något du kan använda för att minska vätskeretentionen något, vidare kan du även styra vätskeretentionen något med kosten; skär ner på salt (tänk på att även elektrolyter som finns i vissa drickor är salter) samt kolhydrater främst socker.
Furix är annars ett vätskedrivande preparat men håll dig borta från det, det är inget du ska hålla på med.
Hallå alla det är så att det lutar mot kur igen har kört 2 testo kurer och en dbol kur dock 5-6 år sedan och nu börjar suget komma igen.
Jag har tränat i nio år och är 35 väger 98 och är 190 lång.Så till min fråga vad ska jag ta har fått hjälp med detta innan men han som hjälpte mig har tyvär gått bort.
Så jag kastar ut frågan här.
Tanken är att jag vill lägga på mig så mycket massa som möjligt å givetvis så lite bieffekter som möjligt hoppas nån vänlig själ vill hjälpa mig med kur upplägg väl mött mvh Theo
Ändring under kur. Gå från 250mg Testo E till 500mg
Hej,
Jag har gått 6 av mina 12 veckor på Testo E. Det är min första kur och jag känner egentligen inte så mycket, märker heller inte mycket. Många vänner säger att 250 är alldeles för lite och att jag borde köra 500mg istället.
Hur är det egentligen med att ändra mängden man injicerar mitt under en kur? Går det bra elelr ökar riskerna för gyno samt andra biverkningar? Borde jag fortsätta på 250 ut kuren?
Om risken för gyno ökar om man dubblar dosen aromatiserande aas? Hmmmm, lurig fråga...
Självklart kan man ändra doser om man vill det. Det är ju ett beslut du får ta. Biverkningar kontra effekt osv...
Mvh
Hallå alla det är så att det lutar mot kur igen har kört 2 testo kurer och en dbol kur dock 5-6 år sedan och nu börjar suget komma igen.
Jag har tränat i nio år och är 35 väger 98 och är 190 lång.Så till min fråga vad ska jag ta har fått hjälp med detta innan men han som hjälpte mig har tyvär gått bort.
Så jag kastar ut frågan här.
Tanken är att jag vill lägga på mig så mycket massa som möjligt å givetvis så lite bieffekter som möjligt hoppas nån vänlig själ vill hjälpa mig med kur upplägg väl mött mvh Theo
Var du nöjd med dina tidigare kurer? Isf är det väl bara att köra samma upplägg igen.
Ett hett tips är att läsa på lite om olika prepp hur dom fungerar så kan du lägga upp dina upplägg själv.
Mvh