2016-05-24, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jdzjfk
Hände det något i Göteborg idag? Några från KGB som vågade åka ner till Sveriges framsida?

Såg på sociala medier att nån åkte in på Sahlgrenska, oklart varför.
Citera
2016-05-24, 09:37
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Såg på sociala medier att nån åkte in på Sahlgrenska, oklart varför.

Hjärtattack?
Citera
2016-05-24, 11:49
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BasticFantastic
Ryktet säger att en av Riga-killarna dog i helgen...
Riga? Jag trodde S.D var med i Oslosektionen?
Citera
2016-05-24, 15:22
Medlem
We2Sexys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MathiasVonCreme
Riga? Jag trodde S.D var med i Oslosektionen?

Han menar de som var med i TFC i Riga. Vad har du fått Oslosektionen ifrån?
Citera
2016-05-24, 16:49
Medlem
MathiasVonCremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av We2Sexy
Han menar de som var med i TFC i Riga. Vad har du fått Oslosektionen ifrån?
Han jobbade i Oslo och var väl därmed med i oslosektionen? (som för övrigt inte har något med Huliganism att göra).
Citera
2016-05-25, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jdzjfk
Hände det något i Göteborg idag? Några från KGB som vågade åka ner till Sveriges framsida?

Var väl ett 10-tal KGB nere som tillsammans med Ultras skapade en mob på iallfall runt 50-60 man.
Hets utanför Ullevi när Bajarna ska eskorteras till sin sektion. Enbart en å bakom göteborgarnas klackinsläpp som skiljer sig emellan bajarna och göteborgarna.

På vägen sänks en göteborgare som kör en kamikazeattack in i bajenmobben.

Var väl inte så mycket som hände mer
Citera
2016-05-25, 15:45
Medlem
Personligen så tycker jag att våld och idrott inte hör ihop, att älska sitt lag är inte att slåss för det eller att hata motståndarna. Det är enbart en destruktiv väldigt barnslig livsstil som väldigt många håller på med. Att man dessutom strävar efter att efterlikna utländska lags organiserade slagskämpar gör det ju inte desto mindre löjeväckande. Mitt hjärta slår tack och lov för en förening som är och har varit förskonad från våldsbenägna element och jag hoppas det får fortsätta så!!
Citera
2016-05-25, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredmansepistel-71
Personligen så tycker jag att våld och idrott inte hör ihop, att älska sitt lag är inte att slåss för det eller att hata motståndarna. Det är enbart en destruktiv väldigt barnslig livsstil som väldigt många håller på med. Att man dessutom strävar efter att efterlikna utländska lags organiserade slagskämpar gör det ju inte desto mindre löjeväckande. Mitt hjärta slår tack och lov för en förening som är och har varit förskonad från våldsbenägna element och jag hoppas det får fortsätta så!!

Ok
Citera
2016-05-25, 18:26
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:

förlåt
Citera
2016-05-25, 21:38
Medlem
Citat:
Ingen frågade om vad du tycker
Citera
2016-05-26, 00:03
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Så jävla trött på "efterlikna utländska lag" argumentet. Våldet har funnits runt den svenska fotbollen sen 40-talet. Fotboll och våld hör ihop. Svensson på veckodagarna och slåss för sina färger på matchdagar! Vad är problemet?
Citera
2016-05-26, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Så jävla trött på "efterlikna utländska lag" argumentet. Våldet har funnits runt den svenska fotbollen sen 40-talet. Fotboll och våld hör ihop. Svensson på veckodagarna och slåss för sina färger på matchdagar! Vad är problemet?

Ge mig bara ett bra argument till varför fotboll och våld skulle höra ihop och att det har funnits sen 40-talet det är mycket möjligt men det är ändå inte ett argument som berättigar våld idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in