2016-05-23, 22:17
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Men hallå?!?! Vi upplever ju faktiskt just nu en riktigt bra period med en stark medgång, fråga Feldgrau!!
Att du (och ett fåtal andra bajare) inte förstår vad han mena är ärligt talat obegripligt.

-

Aldrig en lugn stund trots att det är lagen på nedflyttningsplats men mött på senaste, insatsen idag var inte bra och trots ett övertag är jag osäker på om vi gjort nåt mål om inte Isak klivit fram på Hedvalls feltimade utrusning. Att Carlos är viktig för oss märktes tydligt nu när Avdic knappast är i toppform.. Riktigt osynlig idag men hade intentioner som kan bli betydelsefulla.

Gefle borde gjort ett mål men tack vare deras bristande förmåga tog vi tre poäng, kanske låter hård angående AIK men högre förväntningar än såhär ska man ha.

Som Norling sa såg vi riktigt tröttkörda ut på slutet. Aja tre poäng är alltid tre poäng!
Citera
2016-05-23, 22:41
Avslutad
Etta i tabellen och detta utan att någon är imponerad.

Jävla konstig säsong detta........
Citera
2016-05-23, 22:55
Medlem
Är Engvall en Robin Söder? Totalt oduglig idag och man ser att det är psyket som krånglar. Från PL till 0 mål i Allsvenskan.
Citera
2016-05-23, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Är Engvall en Robin Söder? Totalt oduglig idag och man ser att det är psyket som krånglar. Från PL till 0 mål i Allsvenskan.
Oerhört korkat av IFK Göteborg i den ekonomiska sits de sitter i att tacka nej till Stokes överbud.
Citera
2016-05-23, 23:23
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
När vi ändå pratar om tränare som lär hänga löst, är Roger Sandberg kvar i Gefle efter EM-uppehållet tro?

Har otroligt svårt att se att Gefle har den finansiella möjligheten att avsätta en tränare.
Citera
2016-05-23, 23:40
Medlem
ZlatanManias avatar
För en som inte såg Göteborg-Hammarby av förklarliga skäl, är det någon som kan skriva en sammanfattning av matchen?
Citera
2016-05-23, 23:54
Medlem
Första 30 var ganska bra idag, sedan blev det mesta sämre, och det blev onödigt spännande, Engvall har typ fått en Torres låsning, bollen vill bara inte in, stackars sate, det är inte konstigt att han är frustrerad.
Citera
2016-05-23, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
För en som inte såg Göteborg-Hammarby av förklarliga skäl, är det någon som kan skriva en sammanfattning av matchen?

Första 30 minuterna fick Bajen inte låna bollen, och Blåvitt var totalt överlägsna i första halvlek, Bajen var fullständigt urusla, vi ägde första utan att vara jättebra. Efter paus såg Bajen bättre ut, och de fick till något som liknar ett anfallsspel i perioder. Norrmannen de har på vänsterkanten borde de spelat med från start.
Citera
2016-05-24, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender

Han har gjort 1, mot Djurgården.
Citera
2016-05-24, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Etta i tabellen och detta utan att någon är imponerad.

Jävla konstig säsong detta........
Vi gjorde det bra i dag. Två tidiga mål, bud på fler under matchen (Kjartansson måste ju sätta det läget när målet är helt tomt framför honom) och god kontroll på matchen.
Citera
2016-05-24, 00:23
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Vi gjorde det bra i dag.
Ni mötte ett rätt svagt lag med en ännu svagare målvakt? Men jag såg inte matchen så jag kan egentligen inte dra några långtgående slutsatser.

Men ni kanske är på väg att få igång ert spel nu. Och att leda allsvenskan utan att ännu ha imponerat är bara det imponerande.
Citera
2016-05-24, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Ni mötte ett rätt svagt lag med en ännu svagare målvakt? Men jag såg inte matchen så jag kan egentligen inte dra några långtgående slutsatser.

Men ni kanske är på väg att få igång ert spel nu. Och att leda allsvenskan utan att ännu ha imponerat är bara det imponerande.
Ja, givetvis är Falkenberg värdelösa och Martler är en katastrofalt dålig målvakt, men jag tycker ändå att vi gör en mer än godkänd insats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in