Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Till en början var det Lorentz som inte ville då han avvakta bud utomlands, senare spela han verkligen inte bra och tiden börja sina så AIK tänkte efter, valde att inte förlänga och först då ville Lorentz ha förlängt.
Citat:
Ursprungligen postat av
ErPupone
Han ville ha väl mkt pröjs och var sugen på utlandet samtidigt som AIK sökte efter en ung ytterback de kunde forma. Lorentz körde sitt egna race. Typ så, tror ngn gnagare härinne presenterade det i en längre analys där och då men kmr inte ihåg vem det var.
Tack för svaren. Jag minns att jag tyckte det var underligt när han gick till Åtvid men då förstår jag. Är det aktuellt att ta tillbaka honom nu?`
Själv är jag mest nöjd över att det är tyst kring vår trupp. Engvalls vår lär inte ha gjort honom hetare ute i europa direkt. Rieks har varit skadad och är ev tillbaka mot HIF så det ligger honom i fatet beträffande att lämna.
Närmast att dra var väl Bjärs som också gått skadad nu.
Sedan kan ett bra Copa America för MSD göra att han får något erbjudande om att tjäna lite mer de sista bra åren, han är förvisso stenhårt blåvitt men har ju bara spelat hos oss, Ljungskile och Norrköping så ett utlandsäventyr lär locka.
Beträffande lånen av Hjörtur och Albornoz får vi gärna förlänga dom rent sportsligt men jag tror inte det sker nu när alla börjar komma tillbaka från skador.