Citat:
Ursprungligen postat av
ImWorthless
FYI, en i klanen har kört 200+ rainbow gobs och inte fått vingarna :P
Citat:
Ursprungligen postat av
ImWorthless
Var förövrigt en sjukt bra natt, Turbohuds servrar vart hackade!
Skaparen körde tydligen en OpenSource av forum och allt därtill så allt är förlorat, ingen backup.
Samtliga personer som hade konton på Forumet fanns med i det som försvann i "hackerattacken"
Ska bli skoj att se hur det kommer se ut på Leaderboards framöver då folk inte kan fuska längre, iallafall inte med Turbohud!

Imponerande att ens ha hittat 200 rainbow goblins, spelar din polare dygnet runt eller? Jag har hittat 14 eller 15 hittills bara

Jag har fått två hamburgare och en spectrum hittills iaf. Vore kul att veta om Princess Lilian delar spawn med någon annan rare. Alltid så vemodigt när man får en whimsydale och så hittar man rainbow sparkle cake eller vafan skiten heter efter typ 10 sekunder

Jag har för mig att jag hittade Sir William utöver en annan rare så är de lika borde de inte dela.
Funkar inte turbohud längre alltså? Aldrig "sett det" in action själv men vet att det är nån sorts maphack. Det finns ju en stor tråd om det på EU-forumen där folk vill veta om det är okej att använda eller inte. Jag fattar verkligen inte varför inte blizzard går ut och säger något om det? Lite som att det ÄR okej att använda det men de vill inte uppmuntra till det, gör mig lite irriterad.