2016-05-20, 17:21
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffin
2 rainbow goblins igår men fortfarande inga wings

Jag vet förresten att någon i den här tråden förut frågade om den nya pennant (som kallas Kahzra pennant) fanns i spelet; det har ju varit misstänkt att den togs bort med lite andra cosmetics innan release då det gått tre veckor och ingen hittat den. Nu har det iaf kommit en bluepost som bekräftar att jo, den finns live och de har kontrollerat så att den droppar som den ska, men den ska tydligen vara bland de allra sällsyntaste cosmeticsen. Själv tycker jag inte den var så intressant så kommer nog inte lägga ned någon tid på att leta innan de åtminstone hittat var man får den

Mjo, samma här igår.

Dock fick jag Ravi Lilywhite igår, så har iaf zombie pet nu. (även om jag föredrar min succubus pet).

Ett par vingar som verkligen vägrar droppa är de från Magdha efter keywarden, tror jag har ~90 Act1 Hellfire parts
Citera
2016-05-20, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Mjo, samma här igår.

Dock fick jag Ravi Lilywhite igår, så har iaf zombie pet nu. (även om jag föredrar min succubus pet).

Ett par vingar som verkligen vägrar droppa är de från Magdha efter keywarden, tror jag har ~90 Act1 Hellfire parts

Kan dom droppa då? Det jag har läst är att bara cosmic (wimsydale) och falcon (act4) finns.
Citera
2016-05-20, 19:12
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flandie
Kan dom droppa då? Det jag har läst är att bara cosmic (wimsydale) och falcon (act4) finns.

LOOOOL HORERI!

http://www.diablofans.com/forums/diablo-iii-general-forums/diablo-iii-general-discussion/164841-2-4-1-all-the-new-wings-6-6-video-detail

Var det jag använde, dock läste jag inte comments, är ju fan PTR sen mars...

De släppte bara 2... Haha, jaja, farma pets då.
Citera
2016-05-20, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
LOOOOL HORERI!

http://www.diablofans.com/forums/diablo-iii-general-forums/diablo-iii-general-discussion/164841-2-4-1-all-the-new-wings-6-6-video-detail

Var det jag använde, dock läste jag inte comments, är ju fan PTR sen mars...

De släppte bara 2... Haha, jaja, farma pets då.

Haha, glad att vara till hjälp!
Citera
2016-05-20, 19:31
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flandie
Haha, glad att vara till hjälp!

Mmm, annars hade jag spenderat hela helgen dödandes Maghda
Citera
2016-05-21, 14:09
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
2 rainbow goblins igår men fortfarande inga wings
FYI, en i klanen har kört 200+ rainbow gobs och inte fått vingarna :P
Citera
2016-05-21, 18:23
Medlem
ImWorthlesss avatar
Var förövrigt en sjukt bra natt, Turbohuds servrar vart hackade!
Skaparen körde tydligen en OpenSource av forum och allt därtill så allt är förlorat, ingen backup.
Samtliga personer som hade konton på Forumet fanns med i det som försvann i "hackerattacken"

Ska bli skoj att se hur det kommer se ut på Leaderboards framöver då folk inte kan fuska längre, iallafall inte med Turbohud!
Citera
2016-05-21, 20:12
Medlem
tältpinnes avatar
Lever klanen?
Citera
2016-05-23, 10:40
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
FYI, en i klanen har kört 200+ rainbow gobs och inte fått vingarna :P

Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Var förövrigt en sjukt bra natt, Turbohuds servrar vart hackade!
Skaparen körde tydligen en OpenSource av forum och allt därtill så allt är förlorat, ingen backup.
Samtliga personer som hade konton på Forumet fanns med i det som försvann i "hackerattacken"

Ska bli skoj att se hur det kommer se ut på Leaderboards framöver då folk inte kan fuska längre, iallafall inte med Turbohud!

Imponerande att ens ha hittat 200 rainbow goblins, spelar din polare dygnet runt eller? Jag har hittat 14 eller 15 hittills bara Jag har fått två hamburgare och en spectrum hittills iaf. Vore kul att veta om Princess Lilian delar spawn med någon annan rare. Alltid så vemodigt när man får en whimsydale och så hittar man rainbow sparkle cake eller vafan skiten heter efter typ 10 sekunder Jag har för mig att jag hittade Sir William utöver en annan rare så är de lika borde de inte dela.

Funkar inte turbohud längre alltså? Aldrig "sett det" in action själv men vet att det är nån sorts maphack. Det finns ju en stor tråd om det på EU-forumen där folk vill veta om det är okej att använda eller inte. Jag fattar verkligen inte varför inte blizzard går ut och säger något om det? Lite som att det ÄR okej att använda det men de vill inte uppmuntra till det, gör mig lite irriterad.
Citera
2016-05-23, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Lever klanen?

Tror inte det.

Citat:
Funkar inte turbohud längre alltså? Aldrig "sett det" in action själv men vet att det är nån sorts maphack. Det finns ju en stor tråd om det på EU-forumen där folk vill veta om det är okej att använda eller inte. Jag fattar verkligen inte varför inte blizzard går ut och säger något om det? Lite som att det ÄR okej att använda det men de vill inte uppmuntra till det, gör mig lite irriterad.

Det bryter mot deras ToS så det är inte okej. Dock har de inte vidtagit några åtgärder mot det.
Citera
2016-05-23, 12:21
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Lever klanen?

Vi är ett gäng online då och då.

Dock är det tämligen dött i chatten.

Om kvällarna brukar det iaf vara 7-8 online.
Citera
2016-05-23, 12:31
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Lever klanen?

Alltid uppsving i början av säsongerna, sedan dör det av mer och mer även om det är några som spelar då och då.

Men precis som ^Eaz säger så är det inte mer ~10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in