2016-05-23, 06:26
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Visa då med något enda bevis att den är arrangerad. Befinner du dig inom autismspektrumet?
Extraknäcker du möjligen som fröken ur? Du upprepar samma ickeargument om och om igen.
Tråden är nedlusad med bilder, länkar och analyser av avgrundsnegressens vänskap med avgrundsfotografens. Samma rödsvarta träskmänniskor genomför antidemokratiska manifestationer runt om i riket.
Det här var ingen skillnad, det finns väl beskrivet hur bluffen gick till.

Din senildemens håller dig ifrån att se verkligheten för vad den är.
Senast redigerad av Sonnenwende 2016-05-23 kl. 06:29.
Citera
2016-05-23, 06:40
Medlem
Mextremes avatar
Här är ett random foto på patrasket, från folkets demo motdemonstration igår, längst fram bland antirasisterna och man ser tårt-kärringen, Tess och Mathias Wåg från researchgruppen som är tre av de något dussin gapigaste antirasisterna. Två av de totalt tre som polisen avvisade från platsen är med på bilden.
https://twitter.com/sjunnedotcom/status/734600792590671874

Invid dessa även han längst fram vid staketet stog även Expo David.
Bara för att visa vilken snäv grupp vi talar om när David säger att en kvinna han aldrig sett lösgör sig från folkmängden.
Citera
2016-05-23, 06:59
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Här är ett random foto på patrasket, från folkets demo motdemonstration igår, längst fram bland antirasisterna och man ser tårt-kärringen, Tess och Mathias Wåg från researchgruppen som är tre av de något dussin gapigaste antirasisterna. Två av de totalt tre som polisen avvisade från platsen är med på bilden.
https://twitter.com/sjunnedotcom/status/734600792590671874

Invid dessa även han längst fram vid staketet stog även Expo David.
Bara för att visa vilken snäv grupp vi talar om när David säger att en kvinna han aldrig sett lösgör sig från folkmängden.

Var vill du att David ska stå istället för att få bra bilder och vad har tårttanten och Wåg med saken att göra?
Du kan lika gärna påsta att Knutsson på Aktuellt och Bildt är ihop, de ses ju ofta tillsammans i studion. Även producenten på Aktuellt är en del av affären, han är alltid i närheten när de möts.
Citera
2016-05-23, 07:02
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Extraknäcker du möjligen som fröken ur? Du upprepar samma ickeargument om och om igen.
Tråden är nedlusad med bilder, länkar och analyser av avgrundsnegressens vänskap med avgrundsfotografens. Samma rödsvarta träskmänniskor genomför antidemokratiska manifestationer runt om i riket.

Jag kan analysera dig och din dildo du har i röven men så länge jag inte kan bevisa att du äger en dildo så faller analysen ganska platt.
Citera
2016-05-23, 07:17
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraTraesk
Ja absolut, men vi vet ju det; ni har klargjort er position, sedan lång tid tillbaka.
Vi är där vi började: alla vid sunda vätskor fattar att dessa två vänsterextremister känner varandra (i någon grad) och arrangerade bilden; ett konkret bevis finns inte och lär ju vara mycket svårt att få, er uppgift här är att kräva detta bevis, i ett tappert (?) försök att skydda bildens påstådda värde.
Det går bara runt.

Fast nu kom vi ju äntligen någon vart. Du medger att det inte finns bevis för det du tror.

Då är mitt postande inte förgäves ändå.

Nästa steg borde vara att inse att bara för man vill något väldigt mycket, är det inte alls säkert att verkligheten är på det sättet.
Citera
2016-05-23, 07:25
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende

Pst, man brukar säga t ex gökur. Fröken ur är en dålig liknelse, då hen inte upprepar sig utan faktiskt säger olika varje gång.

Det är din uppgift att komma med nåt nytt. Eller lyssna på din polare Berra som faktiskt medger att det inte finns några bevis.

Jag förstår att du inte vet vad som står i den här tråden för du måste posta trams i så många trådar att du möjligen blandar ihop begreppen, men det återstår för även dig att erkänna att du saknar konkreta fakta. De bevis du inbillar dig finns har aldrig existerat.
Du vill så gärna men jag beklagar min gosse, det räcker då rakt inte.
Citera
2016-05-23, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraTraesk
Ja absolut, men vi vet ju det; ni har klargjort er position, sedan lång tid tillbaka.
Vi är där vi började: alla vid sunda vätskor fattar att dessa två vänsterextremister känner varandra (i någon grad) och arrangerade bilden; ett konkret bevis finns inte och lär ju vara mycket svårt att få, er uppgift här är att kräva detta bevis, i ett tappert (?) försök att skydda bildens påstådda värde.
Det går bara runt.

Nu använder du ordet vänsterextremist. Hittills har du inte lyckats förklara vad du menar att det innebär. Du har bara förklarat vad ordet extrem/extremist inte innebär.
Bildens spridning visar dess värde. Den går bara runt, runt, runt och i olika versioner
http://www.radiodelmar.cl/2016/05/tess-asplund-la-mujer-que-desafio-a-300-neonazis-en-suecia-se-convirtio-en-escultura-de-madera/#
Sedan lägger betraktaren in sin syn på det hela. De som sprider bilden vidare använder ord som mod, trots, magnifikt.
Förnekelselobbyn använder ord som photoshop, fejk, fusk, uppenbart, arrangerad, betydelselös.

Förmodligen läser jag som vanligt fel av vad du påstår men det ser ut som om du menar att alla de som sprider bilden antingen inte är vid sunda vätskor eller också inte bryr sig om huruvida fotografen (fotograferna) och kvinnan känner varandra.

För övrigt borde smånassarna i nordisk ungdom lämna Tess i fred om de inte vill understryka att det visst krävs visst mod att stå upp mot nazisterna.
Citera
2016-05-23, 08:42
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Var vill du att David ska stå istället för att få bra bilder och vad har tårttanten och Wåg med saken att göra?
Du kan lika gärna påsta att Knutsson på Aktuellt och Bildt är ihop, de ses ju ofta tillsammans i studion. Även producenten på Aktuellt är en del av affären, han är alltid i närheten när de möts.

Jag tar det övertydligt.
Om Knutsson låtsats att han aldrig sett Carl Bild hade din invändig varit något mindre korkad.

Varför ljuger David om att han aldrig sett "kvinnan" tidigare?
Det finns ju bara en anledning. Han har arrangerat att hon skall springa fram och försöker bringa en mytisk "rätt man vid rätt tidpunkt" aura kring dess framkomst.
Det är ett win-win. Båda får uppmärksamhet bortom den lilla inpyrda gruppen bestående av Tess, Dror Feiler och tårttanten.

Här ser du den lilla kärna av "antirasister" som utgör 5-6st mest gapiga, inklusive Tess. Att David inte skulle känna till dessa då även han bevistar dessa arrangemang från samma sida är löjeväckande. : https://www.youtube.com/watch?v=mbQ4v5Pes1w&feature=youtu.be
Senast redigerad av Mextreme 2016-05-23 kl. 08:50.
Citera
2016-05-23, 08:52
Medlem
Citat:
Jag tar det övertydligt.
Om Knutsson låtsats att han aldrig sett Carl Bild hade din invändig varit något mindre korkad.

Det finns ju bara en anledning. Han har arrangerat att hon skall springa fram och försöker bringa en mytisk "rätt man vid rätt tidpunkt" aura kring dess framkomst.
Det är ett win-win. Båda får uppmärksamhet bortom den lilla inpyrda gruppen bestående av Tess, Dror Feiler och tårttanten.

Bilden fick verkligen uppmärksamhet. Nazisterna är looosers. Era försök att förklara bort det är löjeväckande; domaren är mutad, jag knöt skorna i fel ordning, min sambo hade lagt fram fel kalsinger, gräset var mycket högre på vår planhalva.

Varför ljuger du om det?
Citera
2016-05-23, 08:56
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Bilden fick verkligen uppmärksamhet. Nazisterna är looosers. Era försök att förklara bort det är löjeväckande; domaren är mutad, jag knöt skorna i fel ordning, min sambo hade lagt fram fel kalsinger, gräset var mycket högre på vår planhalva.

Varför ljuger du om det?

Vad består min lögn i?
Jag visade att det är ganska otroligt att David inte skulle känna den kärna av 5-6 gapiga losers till "antirasister" som åker land och rike runt på allt som ligger höger om V, tillsammans med honom.;
Dessa:
https://www.youtube.com/watch?v=mbQ4v5Pes1w&feature=youtu.be
Citera
2016-05-23, 09:10
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Jag tar det övertydligt.

Här ser du den lilla kärna av "antirasister" som utgör 5-6st mest gapiga, inklusive Tess. Att David inte skulle känna till dessa då även han bevistar dessa arrangemang från samma sida är löjeväckande. : https://www.youtube.com/watch?v=mbQ4v5Pes1w&feature=youtu.be

Har David sagt att han inte vet vem Tess är eller har han sagt att de aldrig mötts?
Citera
2016-05-23, 09:21
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Har David sagt att han inte vet vem Tess är eller har han sagt att de aldrig mötts?

Ja, det har han:
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=103&artikel=6426348

"-Det faller på sin egen orimlighet eftersom jag aldrig ens träffat Tess Asplund förut. Vi sågs för första gången i en tv-studio häromdagen, säger David Lagerlöf."

Detta trots att de t.o.m. åkt till en demo i samma hyrbuss.
Senast redigerad av Mextreme 2016-05-23 kl. 09:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in