2016-05-21, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
ok tack för att du öppnat mina ögon livstidarn...suckar..

fast syftet med inlägget var tendensen att ta in externa fighters .. faller inte grubdprincipen att slåss för sitt lag då..

Wisemen har tagit in icke fotbollsintresserade dörrvakter tidigare.

Firman boys hade med ett par polacker tidigare. Kärleken till Aik kan väl kanske diskuteras.

Mc-folk finns väl i varenda en av de 4.a stora firmorna i Sverige.

Och jo, jag håller med dig i det, en fotbollshuligan skall gå på matcher och ha kärlek till klubben, annars faller hela grundprincipen. Men har den inte redan gjort det då?, då "fotbollsrelaterade fighter" flyttat ut till Skogen på icke matchdagar?
Det är både på gott och ont måste jag säga, goda är att mindre icke involverade skadas, samtidigt så är det kicken och gemenskapen vid matchdagar och tjuv och rackar spelet jag gillade mest under min tid..

För att förtydliga Icke livstidare, men jag lärde mig att sålla bort skitsnacket man hörde på kåken under de åren man gjorde.
Tar i alla fall mig längre än en månad att anförtro någon man träffar på kåken... Sedan om det var skitsnack eller inte, ja det kan ju bara du avgöra...
Senast redigerad av Horknullarn 2016-05-21 kl. 10:51.
Citera
2016-05-21, 10:53
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Hela scenen är relativt död idag tycker jag på det sättet att dom flesta firmor idag tar in folk utifrån. Dvs. från gäng, kampsportsklubbar m.m. Är inte som förr precis när det var ren kamratskap och alla gick på fotboll..

Sant men vi som sätter fotbollen i centrum dricker öl och gärna stökar kommer nog alltid att finnas kvar !

hur hanterade ni i WM bangerskastaren från Malmömatchen? det har ju tidigare i tråden målats upp som om ni är så välorganiserade så ngn åtgärd borde ju tas när han under er flagg berövar vårt lag 3 poäng
Citera
2016-05-21, 11:12
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Sant men vi som sätter fotbollen i centrum dricker öl och gärna stökar kommer nog alltid att finnas kvar !

hur hanterade ni i WM bangerskastaren från Malmömatchen? det har ju tidigare i tråden målats upp som om ni är så välorganiserade så ngn åtgärd borde ju tas när han under er flagg berövar vårt lag 3 poäng

Det var väl en wm som kastade den?
Citera
2016-05-21, 12:00
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Det var väl en wm som kastade den?

ja han är ju uthängd i nån annan tråd och frågan var riktad till wm.
Citera
2016-05-22, 00:49
Medlem
Tvivlar på att iffiff skulle lyckas få över några polska xtra muskler.
Dom har ett renodlat pissluffar rykte om sig ute i europa di himmelsblå.
Malmö och dess vidriga befolkning används som ett avskräckande exempel på hur könlös en befolkning kan bli när man blandar hens med araber och negrer hej vilt.

Absolut inget som någon polsk huligan vill beblanda sig med.
Citera
2016-05-22, 11:13
Medlem
Doodis avatar
Citat:
ja han är ju uthängd i nån annan tråd och frågan var riktad till wm.

Och du tror på allvar att någon från dem kommer att redogöra för hur de eventuellt disciplinerat en av sina egna?

Jag skulle tro att ilskan inte har riktats särskilt mycket mot honom, utan snarare mot svff och de patetiska domarna som avbröt matchen efter att själva ha brutit ihop. Möjligt att det finns folk inom gruppen som tycker att det var onödigt gjort och möjligtvis påtalat det för honom, men mycket mer än så är jag så gott som säker på att det inte gjorts.
Citera
2016-05-22, 16:13
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Och du tror på allvar att någon från dem kommer att redogöra för hur de eventuellt disciplinerat en av sina egna?

Jag skulle tro att ilskan inte har riktats särskilt mycket mot honom, utan snarare mot svff och de patetiska domarna som avbröt matchen efter att själva ha brutit ihop. Möjligt att det finns folk inom gruppen som tycker att det var onödigt gjort och möjligtvis påtalat det för honom, men mycket mer än så är jag så gott som säker på att det inte gjorts.

så är det nog.. var mer nyfiken om uppbyggnaden i organisationen .. får man böta etc etc är det 1 person som bestämmer.. lite så.. fast jag antar att det inte kan vara så när man tar in löst fighterfolk.. jag får la fråga dom
Citera
2016-05-22, 16:14
Medlem
Tjohoo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sionvise
Tvivlar på att iffiff skulle lyckas få över några polska xtra muskler.
Dom har ett renodlat pissluffar rykte om sig ute i europa di himmelsblå.
Malmö och dess vidriga befolkning används som ett avskräckande exempel på hur könlös en befolkning kan bli när man blandar hens med araber och negrer hej vilt.

Absolut inget som någon polsk huligan vill beblanda sig med.

ha ha ok antar att du inte tillbringar semestern där nere..
Citera
2016-05-23, 07:19
Medlem
Ryktet säger att en av Riga-killarna dog i helgen...
Citera
2016-05-23, 11:33
Medlem
Citat:

Jag känner inte snubben jättebra då jag inte är jättekliv längre. Jag ser deg som idioti och andra skiter i vilket. Vissa tycker det var en rolig sak och vissa förbannade. Blandad kompott. Ingen åtgärd dvs.

Citat:
Ursprungligen postat av BasticFantastic
Ryktet säger att en av Riga-killarna dog i helgen...
"Ryktet". Har man någon kontakt inom de blåvita lär man inte ha missat det...

Jävligt go kille var det.
Citera
2016-05-23, 17:17
Medlem
Tjohoo72s avatar
"Ryktet". Har man någon kontakt inom de blåvita lär man inte ha missat det...

Jävligt go kille var det.[/quote]

R I P
Citera
2016-05-23, 22:36
Medlem
Hände det något i Göteborg idag? Några från KGB som vågade åka ner till Sveriges framsida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in