2016-05-20, 20:00
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sudharma
I detta fallet ljugit flera. Men det ok enligt visa skribenter.
Även fl har ljugit för att bryta ner IB och AB.

Du kan väl inte mena att det är ok att begå skyddande av brottsling? Skulle du skydda en MÖRDARE?

IB sa ju att NB betedde sig onormalt som develi skrev om, en nära familjemedlem känner nog sina löss på gången när det är nåt fel även om NB verkar vara onåbar. NB, di di di, till jorden kom......
2016-05-20, 20:06
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Det var jag som undrade om det finns nåt "fludder" som sitter i bara 2 timmar, därför att jag tycker dådet är så inkonsekvent. Både välplanerat och slarvigt på samma gång. Flunitrazepam sitter i 3-4 timmar, det är för lång tid. Jag är ute efter nåt som börjar verka kl 18, når sin peak vid 18.30-19 och är över 20.00. Jag ska kolla lite i såna trådar, det kan lätt bli OT här.

Ok aha! Tja det finns ju olika preparat av psykofarmaka. Jag tror att det blev så om han nu tagit nåt för att han kombinerat med öl alt. sprit. Man kan bli hyper-överaktiv av vissa sorter om de inte tas rätt. Och om man betänker kanske NB inte nöjde sig med bara ett piller för han körde ju som en idiot där uppe har ju vittnen återgett. När vissa psykofarmaka går ur kroppen blir det svettningar osv. och man tar nappen alltså cigaretten i munnen som ersättning och han hade ju kedjerökt enligt IB. Rätt uppfattat tror jag?
2016-05-20, 20:08
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatTheHunter
Ok aha! Tja det finns ju olika preparat av psykofarmaka. Jag tror att det blev så om han nu tagit nåt för att han kombinerat med öl alt. sprit. Man kan bli hyper-överaktiv av vissa sorter om de inte tas rätt. Och om man betänker kanske NB inte nöjde sig med bara ett piller för han körde ju som en idiot där uppe har ju vittnen återgett. När vissa psykofarmaka går ur kroppen blir det svettningar osv. och man tar nappen alltså cigaretten i munnen som ersättning och han hade ju kedjerökt enligt IB. Rätt uppfattat tror jag?

Kolla Atarax
2016-05-20, 20:09
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sudharma
I detta fallet ljugit flera. Men det ok enligt visa skribenter.
Även fl har ljugit för att bryta ner IB och AB.
Skriv i klartext vad du menar, det blir väldigt luddigt det du skriver.

Tycker DU att det är konstigt att folk är förbannade på Irina som ljög i rätten för att försöka få sin sexualsadistiske mördare till man fri? Är det ok?

Vad tror du att offrets familj kände när Irina stod och ljög för mördaren med handen på bibeln?

Tänk att ha bilden i huvudet av den döda Lisas kropp, tejpad och vanärad - och sen "inför Gud" ljuga för att skydda mördaren och dessutom vara stursk och uppkäftig.
Vilken människa sjunker så lågt att hon gör något sånt?

Det är riktigt jävla vidrigt det Irina gjort och hon borde hoppas på att hennes gärning faller i glömska istället för att nu kräva pengar och återigen få negativ uppmärksamhet i media.

Omoralisk, ohederlig, empatilös och en riktigt hemsk människa är hon.
2016-05-20, 20:17
Medlem
CatTheHunters avatar
Atarax får man mot bland annat nässelutslag klåda ångest- och orodämpande osv.

Men en bekant från förr kombinerade detta med sprit. Han blev helt väck alltså och hans fobier osv förstärktes och blev värre.

NB hade fortfarande kvar klådan i lille pillesnoppen trots samlag med IB lördag kväll. Förstärkning av medicinen??? Tja, nu vet man ju inte ens om han har nån medicin för att kunna sova lättare för sin psoriasis.
2016-05-20, 20:17
Medlem
Citat:
undrar om de får tvinga in honom i duschen nu med på Kumla???

Det kommer dom att göra också om han vägrar att lyssna på rådet, gå och tvätta dig.
Det gjorde vi Sverige på allmänna värnpliktens tid.
Dom som vägrade att sköta sin hygien å luktade svett å piss på luckan dom
hamnade i duschen vare sig dom ville eller inte.
2016-05-20, 20:18
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex

Tycker DU att det är konstigt att folk är förbannade på Irina som ljög i rätten för att försöka få sin sexualsadistiske mördare till man fri? Är det ok?

Vad tror du att offrets familj kände när Irina stod och ljög för mördaren med handen på bibeln?

Tänk att ha bilden i huvudet av den döda Lisas kropp, tejpad och vanärad - och sen "inför Gud" ljuga för att skydda mördaren och dessutom vara stursk och uppkäftig.

Det är riktigt jävla vidrigt det Irina gjort och hon borde hoppas på att hennes gärning faller i glömska istället för att nu kräva pengar och återigen få negativ uppmärksamhet i media.

Ursäkta men jag antar att det är en lika sjuk som NB utan moral och etik. Vidrigt var rätta ordet.
2016-05-20, 20:21
Medlem
CatTheHunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Det kommer dom att göra också om han vägrar att lyssna på rådet, gå och tvätta dig.
Det gjorde vi Sverige på allmänna värnpliktens tid.
Dom som vägrade att sköta sin hygien å luktade svett å piss på luckan dom
hamnade i duschen vare sig dom ville eller inte.

"stackars NB" och undrar vad lilla trovärdiga mamma missade i uppfostran. Eller har de inte ens råd med lite tvål och vatten. Enligt vad jag förstått var ju inte AB så snuskig. Var ligger skillnaden mellan bröderna tro? I förståndet?
2016-05-20, 21:52
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:

Jag har nu kollat lite på drogforumet.
Halcion (Triazolam) tycks kunna vara boven, kanske
Fludder som går över på två timmar. Preparatet har en egen tråd:

Citat:
Ursprungligen postat av kothic
Ja, jag tycker att dessa små godingar självklart förtjänar en egen fanclub! Så nu inför jag en sådan.

Tycker du om Triazolam eller har frågor/funderingar angående denna bensodiazepin så posta i den här tråden. Det blir smidigare både för moderatorer och flashbackare

Mvh, Kothic

Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Riktiga dunderpiller för insomning i mina ögon, och rätt kul att flöddra på.
Enda negativa är väl egentligen den pinsamt korta verkningstiden:/

Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
...Triazolam har en halveringstid på 2 timmar!

Citat:
Ursprungligen postat av Elementary1
Ja de här var det ju inge fel på. Lyxbens.
(FB) Halcion (triazolam) fanclub
Senast redigerad av A1HORNYLAD 2016-05-20 kl. 22:15.
2016-05-20, 22:31
Medlem
Citat:
"stackars NB" och undrar vad lilla trovärdiga mamma missade i uppfostran. Eller har de inte ens råd med lite tvål och vatten. Enligt vad jag förstått var ju inte AB så snuskig. Var ligger skillnaden mellan bröderna tro? I förståndet?
NB hade psoriasis och duschning förvärrade hans symptom.
2016-05-20, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex

Hör vännen Hanna om tiden efter Lisa.
http://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/det-enda-jag-kan-tanka-pa-ar-att-lisa-inte-finns-langre
2016-05-20, 23:16
Medlem
Citat:
för 25 år sedan, tja, det var ju inte alltför längesedan de slutade med lobotomi

Det kanske är möjligt. Tog till kanske lite i överkant.

I vart fall var det tidigare så att ca 90% av de som skulle dömts till livstid för mord dömdes till sluten psykvård. I dag råder det omvända ca 10% döms till sluten psyk och resten till fängelse.

Vad det beror på att man får vara tokigare i dag vet jag ej. Kanske det speglar det allmänna sämhälsklimatet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in