Citat:
Ursprungligen postat av
affekaffe
Men varför kommer du med den tämligen värdelösa informationen? Den är ju egentligen värdelös på alla sätt och vis eftersom han i flera olika artiklar utmålas sig själv som ett fäktningsproffs med irakiska, "arabiska" och OS-titlar. Han ljuger ju inte som skådespelare utan han ljuger som en person då han ljuger ihop sin livshistoria. Jag hade inte brytt mig om det rörde sig om en fiktiv person men nu är ju grejen att man utmålas honom som någon jävla arabisk Nelson Mandela och man tutar i befolkningen rena lögner utan att dessa blir emotsagda förens nu.
Därför att du verkar så chockad över att man skulle kunna vara skådis och fäktare. Elizabeth taylor var duktig på att fäkta t ex.
Den amerikanska skådespelerskan Geena Davis kom nästan med i USAs OS-lag i skytte efter att ha tränat i 2 år men åkte ut i semifinal; alltså 24e bästa i Usa. Så varför skulle inte en 65-årig gubbe från Irak kunnat vunnit OS i sin ungdom? (inte för att han har det men ändå.)
Sedan tycker jag vi ska skjuta irländaren med tyskt påbrå: Michael Fassbender: Han ljög i sin cv när han gick på audition och sa att han kunde rida....Det kan han inte.
Jag vet inte varför han gjorde så, måste vara för att han är en lögnaktig irländare, eller är det det undermåliga tyska blodet?
Jag tror att Michael Fassbender är både gud, Jesus, buddah och Mandela.