Citat:
Därför att du verkar så chockad över att man skulle kunna vara skådis och fäktare. Elizabeth taylor var duktig på att fäkta t ex.
Den amerikanska skådespelerskan Geena Davis kom nästan med i USAs OS-lag i skytte efter att ha tränat i 2 år men åkte ut i semifinal; alltså 24e bästa i Usa. Så varför skulle inte en 65-årig gubbe från Irak kunnat vunnit OS i sin ungdom? (inte för att han har det men ändå.)
Sedan tycker jag vi ska skjuta irländaren med tyskt påbrå: Michael Fassbender: Han ljög i sin cv när han gick på audition och sa att han kunde rida....Det kan han inte.
Jag vet inte varför han gjorde så, måste vara för att han är en lögnaktig irländare, eller är det det undermåliga tyska blodet?
Jag tror att Michael Fassbender är både gud, Jesus, buddah och Mandela.
Den amerikanska skådespelerskan Geena Davis kom nästan med i USAs OS-lag i skytte efter att ha tränat i 2 år men åkte ut i semifinal; alltså 24e bästa i Usa. Så varför skulle inte en 65-årig gubbe från Irak kunnat vunnit OS i sin ungdom? (inte för att han har det men ändå.)
Sedan tycker jag vi ska skjuta irländaren med tyskt påbrå: Michael Fassbender: Han ljög i sin cv när han gick på audition och sa att han kunde rida....Det kan han inte.
Jag vet inte varför han gjorde så, måste vara för att han är en lögnaktig irländare, eller är det det undermåliga tyska blodet?
Jag tror att Michael Fassbender är både gud, Jesus, buddah och Mandela.
Du verkar inte ha alla hästar hemma om man säger så eller så försöker du trolla. Vad är det du inte fattar när jag säger att det är en jävla skillnad på att vara duktig på att fäktas och att vara en OS-medaljör. Då kan man lika gärna tro på alla "fotbollsproffs" i orterna eftersom dessa minsann spelade fotboll i sin ungdom.
Sen så är det klat att de flest överdriver när man ska sälja in sig själv men här har du lögn på lögn på lögn och allt är dessutom promotat av både comviq men även en rad olika tidningar. Det är en jävla skillnad från Fassbender som ljög för en arbetsgivare om att han kan rida.
En mytoman som är så exponerad sa inte få komma undan med det. Speciellt inte när man ser igenom syftet bakom reklamen som är äckligare än vad många tror. Titta på alla desa reklamfilmer och se klart och tydligt hur man gång på gång fördummande svensken och höjer denna lilla mytomaniska arab.