2015-12-17, 10:57
Medlem
japanskbruds avatar
Kan bidra med dom som är kass.
Senaste gången jag köpte frysta hamburgare va det såna där som ligger 10 i rad i en hög plastpåse .. tänkte "kul och praktiskt att ha i frysen" .. slutade med att jag fick slänga skiten.
Plåten svämmade över av fett när jag stekte dom .. krympte ca 50% och blev skålformade.. och smakade fisk. Dom finns på citygross.

Samma skit som med korv .. man kan nästan inte köpa korvkiosk-korv i vanliga affärer som har "rätt" korvkiosksmak.. samma sak med frysta hamburgare .. dom smakar aldrig som sibylla/max/mcdonalds.
Citera
2015-12-17, 10:59
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushKillington
Lidls irländska angusburgare
Ja dom är verkligen i en klass för sig. Riktigt bra är dom!
Citera
2015-12-25, 22:46
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ja dom är verkligen i en klass för sig. Riktigt bra är dom!

Jag önskar att de var plattare. De ser okej ut i omfånget när de är frysta, men när man steker dem kryper de ihop till en hög liten klump. Det är rätt trist faktiskt. Men det är inget fel på kvaliteten, Lindströms är lite bättre, men så pass mycket dyrare att Lidl vinner.
Citera
2015-12-29, 22:34
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av partyboel
Lindströms angusburgare toppar listan.

...och deras lammburgare.
Citera
2015-12-30, 11:22
Medlem
christerys avatar
Länge sen jag köpte dessa, men scans burgare i vit låda (20 st tro jag det var i varje låda) gick inte att köpa i affär utan såldes endast till grillargatukök osv eller liknande var en höjdare. Sen om det var lite av att få smaka på det förbjudna (vi köpte genom en bekant) eller att dom smakade bra vetefan.
Citera
2016-01-04, 08:30
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotadent
Jag önskar att de var plattare. De ser okej ut i omfånget när de är frysta, men när man steker dem kryper de ihop till en hög liten klump. Det är rätt trist faktiskt. Men det är inget fel på kvaliteten, Lindströms är lite bättre, men så pass mycket dyrare att Lidl vinner.
Stek på lägre värme under längre tid så slipper du att dom drar ihop sig.
Citera
2016-01-12, 23:45
Medlem
Är Scans Snabburgare någonting att trycka i sig? Verkar billigt.

Lite schysst bröd, ost, Kavli-dressing, salllad går inte av för hackor om man har tidspress.. Man kan ju lägga på två skivor och få någonting bastantare.
Citera
2016-04-05, 18:30
Medlem
sk33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Någon som har testat Scans högrevsburgare?

Gammal tråd som förtjänar att fortsättas. Ja, högrevsburgarna är de bästa jag provat från frysdisken. Nästan så det inte är lönt att göra egna längre.

Snabburgare, som nämnts tidigare, är oätligt. Jag åt det som fattig student men slutade efter ett tag - det var godare med makaroner och ketchup än makaroner, ketchup och snabburgare.

Irländskt kött köper jag inte, men ska framöver prova något gotländskt jag såg i frysdisken.

Ett otyg att så många hamburgare innehåller potatismjöl, allehanda kryddblandningar etc.
Citera
2016-04-21, 11:02
Medlem
satanslillebrors avatar
Scan 90 grammare ibland, har varit konstig bismak på vissa av dom jag ätit senaste tiden, smaken varierar från paket till paket. Är de någon som varit med om samma eller är de bara jag som har otur och får dom som smakar skit?
Senast redigerad av satanslillebror 2016-04-21 kl. 11:06.
Citera
2016-05-18, 18:37
Medlem
JerryCottons avatar
Någon som sitter på Aftonbladet plus och kan redogöra hamburgartestet?

http://www.aftonbladet.se/tester/art...ab?teaser=true
Citera
2016-05-20, 12:37
Medlem
Fizzbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Någon som sitter på Aftonbladet plus och kan redogöra hamburgartestet?

http://www.aftonbladet.se/tester/art...ab?teaser=true

https://rbfi.io/dl.php?key=/NaGL/burgare.pdf
Citera
2016-05-20, 15:51
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzback
https://rbfi.io/dl.php?key=/NaGL/burgare.pdf

Tackar för den! Trist att de inte testade de bättre frysta burgarna förutom Lindströms.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in