2016-05-17, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Såja, nu måste jag faktiskt ta parkeringsvakterna i försvar. Om man har gjort exakt som du skriver kan man med hjälp av läkarintyg få samtliga böter avskrivna. Just detta finns ett gällande avtal kring alla våra sjukhus. Gällande Mona, DET är en helt annan sak. Den människan ska in på Hinseberg på livstid.
(Jag skrev inte att hon gjorde något, bara vad som skedde. Hennes son kom hem och fick ta en fajt med lakare/parkeringsbolag och det ordnade upp sig. )
Inte mer nodvandigt att ge MS livstidsplacering på Hinsan an andra bedragare i den storleksordningen . Men hon ska inte tillåtas ha någon politisk makt eller få handha skattemedel. Bort, bort!
Citera
2016-05-18, 09:32
Medlem
Kan hon ha stuckit till Chile och Tito Beltran månne? Hon verkar helt bortsopad från media. Var finns hon, föredömet?
Citera
2016-05-18, 10:45
Bannlyst
Mänsklig värme
snälla kom närmre

Det har i intygstråden diskuterats om Spöket har hyst varma känslor för MS, men det har väl inte kunnat visas? En mansperson (semikändis, typ) som offentligt deklarerat att han älskar Mona, det är Markus Krunegård. I oktober 2015 fick omdömeslösa Mona ett plötsligt ryck och knallade kavat iväg till en tatuerarstudio och fick det ovanstående intatuerat på sin högra överarm. Markus blev så glad över hennes hyllning av textraderna, så han utbrast på sitt IG: ”Vilken ära! Love you Mona!”

Vad säger Markus idag om att hans Mona är föremål för utredning gällande ev 'osant intygande' ?

Källa: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article21673006.ab
Citera
2016-05-18, 11:56
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzenn
Det har i intygstråden diskuterats om Spöket har hyst varma känslor för MS, men det har väl inte kunnat visas?
Vad tror du om Bruce Springsteen-spåret?
https://www.youtube.com/watch?v=CayGRVM_7v0
Citera
2016-05-18, 12:22
Medlem
Hon har aldrig skott sig själv påstår Leif GW

Ahaaaa - behöver man sko sig själv när man får 520 mkr i
Skrattepengar (ja hon har skrattatgott åt dessa pengar innan
hon avslöjades som krimnell) att hålla lekstuga med och för
Citera
2016-05-18, 13:02
Medlem
Det är en märklig mörkläggning runt Mona Sahlin.
Någon som vet om hon fortfarande är vid livet?
Citera
2016-05-18, 13:46
Medlem
LuluBrooksies avatar
Skriver här istället för den aktiva tråden om Mona och hennes loverboy. Även om allt är sant så passar detta bättre i skvallertråden. Citat från (FB) Sahlin skrev falskt intyg, avgår som nationell samordnare 2016-05-04

Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Kan Mona Sahlin ha blivit "Sol och vårad"?
Jag tror det finns en verklig risk för det. Att hon virats in i lögner och sexighet och tappat huvudet.
Finns samma risk för att även Alice Bah Kunke har blivit det? Det finns flera saker som talar för att både Mona Sahlin och Alice fallit för sammetsögda, latinamerikanska män i forntiden.
Kan även Labbes nuvarande fru ha blivit - alt. riskera att bli - sol-och-vårad? (Jag hoppas nästan att de inte skaffade äktenskapsförord. )
Den här mannen har, såvitt många känner till, umgåtts med folk från Djursholm, Lidingö, Saltsjöbaden osv, ni fattar. Detta ända sedan studietiden. Det är ändå något visst med en man som nästan medvetet verkar sikta in sig på Djursholms"flickor" till flickvänner.

Slutligen hoppas jag verkligen att Mona aldrig visar sin fula nuna i politiken igen.
Citera
2016-05-18, 14:08
Medlem
Tack.

Historien är fylld med maktfulla män som tappat fattningen så fort en femme fatale visat hela eller kanske bara halva bröstet.
Därför roar mig det att även kvinnor kan spåra ur,och tänka med kuken,så att säga....

Alla som vill ha fler kvinnor i maktpositionerna bör tänka både en och tre gånger.
Är kvinnor så herrans mycket pålitligare än pojkar..?..
Citera
2016-05-18, 14:18
Medlem
snackisen i nacka e att mona haft många kk genom åren
Citera
2016-05-18, 14:29
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Tack.
Historien är fylld med maktfulla män som tappat fattningen så fort en femme fatale visat hela eller kanske bara halva bröstet.
Därför roar mig det att även kvinnor kan spåra ur,och tänka med kuken,så att säga....

Alla som vill ha fler kvinnor i maktpositionerna bör tänka både en och tre gånger.
Är kvinnor så herrans mycket pålitligare än pojkar..?..
Precis.

Citat:
Ursprungligen postat av meniskel
snackisen i nacka e att mona haft många kk genom åren
Jag tror att jag hört det förr men inte trott på det pga Monas extrema osexighet. Hon verkar "karlig". Kanske behöver hon en dominant man... Lol.
Citera
2016-05-18, 15:17
Medlem
Har människan haft samma frisör sen tonåren? Så djävla trött på att se det spetsiga ansiktet med polisonger. Och dom gnistrande falska ögonen. Samt munnen som hånler.
Citera
2016-05-18, 16:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Har människan haft samma frisör sen tonåren? Så djävla trött på att se det spetsiga ansiktet med polisonger. Och dom gnistrande falska ögonen. Samt munnen som hånler.

Nu är du inne på en spekulation jag haft ett tag. Det handlar om hur en del kvinnor inte är förmögna att måla sig (sina ögon) och min totalt ovetenskapliga teori går ut på att den kvinna som målar eye-liner under ögonen, den kvinnan går mot avgrunden. Här tre exempel:
(1) Mona Sahlin (oegentligheter m m)
(2) Ylva Johansson (otroheter m m En hafse-slafse med havererade offentliga förhållanden. Havererad arbetsmarknadsminister)
(3) Dilma Rousseff (väntar på att ställas inför riksrätt för påstådda oegentligheter)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in