Som tränare är PO ja vad ska man säga harmlös, ett lag som blivit som Gefle tar rätt poäng och håller sig kvar, jag kan tycka att det finns lite ljus här och där! Men det kommer aldrig blixtra till, det har det inte gjort i Gefle och kommer inte ske i Djurgården.
Gefle var nöjda med det! Djurgården som storklubb ska inte vara det, ambitioner att leda, utveckla och vinna mentalitet skall finnas som en rödtråd vilket uppenbart inte finns kvar!
Djurgården som organisation börjar jag bli lätt orolig för, Bo Andersson i all ära, Jag vet ärligt talat inte hur Djurgården tänker? Ungdomsfotbollen leds som en diktatur där man lägger all energi på få talanger på en spets som eventuellt aldrig kommer ge något, och skulle det göra det kommer ändå talangen dra till Arsenal, Barcelona, Ajax m.fl ungdomsakademi.

att satsa på bredd som lokala konkurrenter exempelvis Aik är inte att tänka på,
Inte nog med att Aik är måna om sina ungdomstränare dessa utbildas samt jobbar med mentorer medans Djurgården kör med farsor som blir överkörde när det kommer till elitsatsning!
Pratar vi a-laget så värvas det gång på gång fel spelare, Det tänket som fanns för ett par år sedan är som bortblåst att spelare även ska passa in mentalt i en bild på spelare som man söker, är inte och tänka på, Djurgården har fått fram 2 spelare som spelat i A-laget, sen storhetstiden efter 2003 och framåt.
Det finns över huvud taget ingen kontinuitet i Djurgårdens fotboll tänk, det värvas spelare utan att se på hur djurgården vill spela fotboll.
Det finns två alternativ antingen så spelar man efter det spelmaterial man har eller så ändrar man taktik efter dom fotbollsspelare man har, Man kan inte spela med en spelidé om man inte har materialet. så är det bara.
Sen så tror jag ekonomiskt att rådgivning skulle komma från hjärtat och inte från en massa människor som vill utnyttja Djurgården fotbollen ekonomiskt, från massa ex jugoslaver exempelvis.