2016-05-18, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgess
Hon säger i intervjun att han måste ha gjort det själv. Det var ju bara de två i lägenheten som fyllebråkade.
Jag önskar att änkan "PMar" mig och berättar att hon vill göra rätt för sig.

Rätt för sig ekonomiskt menar du?
Hon är en av de som får ständigt försörjningsstöd så det blir svårt.
Hon är inte ens kvalificerad till Samhall.
Citera
2016-05-18, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intercashier
http://finest.se/nadensljus/2016/05/18/god-morgon-varlden-jackie-har-flygit-sin-kos/
Och nu har papegojan dragit med

Dagens roligaste! 😂
Skyller på att en i familjen blev rädd o sprang ut o gojjan efter. Är det första våningen?
Sen var det ju inte idag utan i morgon gojjan skulle till ny familj enl äldre inlägg.
Citera
2016-05-18, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intercashier
Hon har säkert hittat en köpare och säger att den flugit sin kos. Hon får ringa Missing Bird.

Jo den var såld 😜
Stod på bloggen häromdagen.
Citera
2016-05-18, 13:41
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Dagens roligaste! 😂
Skyller på att en i familjen blev rädd o sprang ut o gojjan efter. Är det första våningen?
Sen var det ju inte idag utan i morgon gojjan skulle till ny familj enl äldre inlägg.
Hon bor enligt inlägget i Fittja - där kan du bo en våning upp med loftgång, vilket innebär att om man öppnar ytterdörrens så har fågeln fritt ut..

Jag tippar på att hon istället för att leta Fittja kanske skall leta vid sin gamla bostad. Fåglar flyger ju gärna "hem" och kan hitta vägen utan karta och kompass...
Citera
2016-05-18, 13:42
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Hon säger i intervjun att han måste ha gjort det själv. Det var ju bara de två i lägenheten som fyllebråkade.
Jag önskar att änkan "PMar" mig och berättar att hon vill göra rätt för sig.
Varför i herrans namn skulle hon vara redovisningsskyldig inför dig?

När det gäller själva bostaden så skall fastighetsägaren ha försäkring som täcker skador i grundstrukturen -- hon själv har enligt uppgift hemförsäkring och denna skall täcka det inre ytskiktet och inventarier.
Citera
2016-05-18, 14:13
Medlem
Citat:
Om inte Lena tuttat fyr så måste det ju va Svarten själv. Levande ljus kanske.
Hon var ju full enl ngn källa i Kopparberg så hon vet nog inte så mycket. Fast hon fotade ju brandmän förstås. Folk har skrivit igen till Jackie på hennes blogg om hur det gick till o att de i huset var rädda för Svarten o Lena o att de bråkade om nätterna.
tror helt klart d var kärringen som tutta på men svarten förtjäna d
Citera
2016-05-18, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon bor enligt inlägget i Fittja - där kan du bo en våning upp med loftgång, vilket innebär att om man öppnar ytterdörrens så har fågeln fritt ut..

Jag tippar på att hon istället för att leta Fittja kanske skall leta vid sin gamla bostad. Fåglar flyger ju gärna "hem" och kan hitta vägen utan karta och kompass...

Såg i kommentarer att det är loftgång. Gojjan är Fittjabo. Lena passar den åt någon som ligger på sjukhus eller nåt.
Citera
2016-05-18, 18:20
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Såg i kommentarer att det är loftgång. Gojjan är Fittjabo. Lena passar den åt någon som ligger på sjukhus eller nåt.
Ok .. jag har inte följt bloggen - så bara de sista inläggen och fick intrycket att det var hennes "goja".

Hon har alltså troligen sålt någon annans papegoja ... eller också fick väl gojan helt enkelt nog och drog ..
Citera
2016-05-18, 20:56
Medlem
Burgesss avatar
Nu har gojan flygit sin kos . . .
Citera
2016-05-19, 17:09
Medlem
Håll i er här när någon nästan längst ner förklarar hur Svarten var o säger att Jackie inte ska hylla honom. http://finest.se/jackieferm/2016/05/16/such-great-nights/#comments
Citera
2016-05-20, 07:31
Medlem
Burgesss avatar
Citat:
Håll i er här när någon nästan längst ner förklarar hur Svarten var o säger att Jackie inte ska hylla honom. http://finest.se/jackieferm/2016/05/16/such-great-nights/#comments

Jag förstår inte hur dottern kan säga att Svarten var så bra pappa? Han var ju en förbrytare som tillbringade större delen av sitt liv i fängelse.
Citera
2016-05-20, 07:38
Medlem
Citat:
Jag förstår inte hur dottern kan säga att Svarten var så bra pappa? Han var ju en förbrytare som tillbringade större delen av sitt liv i fängelse.

Han var inte hemma många dagar heller. Känns som att han invaderat hennes hjärna från födseln. Nu slipper hon iaf va orolig över honom att han ska göra fler brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in