Citat:
Ursprungligen postat av
Fri
Vad jag förstår, jag tror jag frågat något liknande här på FB nyligen, är att då får väljarna skriva in vem de vill på valsedlarna. Vilket lär bli splittrat mellan Sanders och kanske Biden eller vem som vill profilera sig. (nån amerikasvensk med dåliga gener skulle skriva in Kennedy). Nåja, partiet kan väl teoretiskt samla sig i en sista stund-kampanj kring någon ny, men en given loser av praktiska skäl.
Detta är väldigt spännande!
Trump verkar locka sympatisörer från alla håll och kanter nu.
Bland annat 16500 gränsvakter och vad var det? nästan 80% av militären?
Vad är det som säger att han inte skulle vara lika populär inom t.ex FBI?
Ganska bra karriärs-move från nån FBI-höjdare att vinna valet åt landets kommande president kan man tycka
Tillägg: Här pratar Mr. Trump om att Hillary borde sättas i fängelse för vad hon gjort:
Donald Trump: Hillary Clinton Should Be Going to Prison For What She's Done
Kom ihåg att det viskats något om att Putin kan ha tillgång till e-mails och grejer som i samarbete med någon illvillig FBI-höjdare kan bli rätt nasty
Trump + Putin + Någon ur FBI = Win.
Är det någon som tror att Trump eller Putin inte skulle fälla Demokraterna ifall de kunde? allt som står emellan är
någon ur FBI.
Vi kommer få se inom några månader, ifall Trump och Putin planerat det här korrekt så väntar de tills läget är rätt, nu är det helt fel.
Ifall det visar sig att Hillary blir en lättare match än Sanders så kommer de nog hellre fängsla henne (och några andra etablissemangsrövare

) efter segern istället.