Citat:
Ursprungligen postat av
SmokeyNegroni
Exakt. Poängen är vem som betalar deras lön.
Follow the money.
Du klarar som vanligt inte av att svara på en rak fråga. Trump, Rausing och Kamprad är alla entreprenörer. Ingen av dem är "högintelligenta tekniska genier" såsom du inbillar dig. Har du förresten slagit upp vad 'gemensam faktor' betyder?
Det är förresten jättekul hur du hela tiden slänger omkring dig hur "urbota korkade" alla andra är. Stor humor.

Detta är en cirkus som fortsätter att leverera
Du tror alltså att presidenten i USA betalar lön åt universitetsanställda. Det är så kul att se dig lyckas hitta ytterligare sätt att måla in dig i hörn när du uttalar dig om saker du inte förstår dig på eller har vetskap om.
Du tror alltså att det är public universities i USA samlar de mest framstående forskarna, inte de privata. Du räknar alltså bort MIT, Stanford, Harvard, Yale, Caltech, Princeton, Columbia och UCLA till förmån för Des Moines Area Community College och Snow College.
Och sorry, nej jag har inte kallat dig urbota korkad. Än. Men det ligger så att säga i farans riktning att så är fallet. Du missförstår statistik, du tror på konspirationsteorier, du gör huvudlösa liknelser och uppvisar grava kunskapsluckor och anger som främsta exempel på sakkunniga i klimatfrågan en rad individer utan någon som helst skolning i ämnet.
Du tycks också ha missuppfattat begreppet g-faktor som jag antar att du refererar till när du använder ditt hemmagjorda "gemensam faktor".
Vi kan alla göra ett misstag här och där, men i ditt fall är det i princip i varenda inlägg som du levererar ytterligare bevis för att hissen inte går ända upp. Därför kommer jag tyvärr inte att kunna lägga mer tid på dina inlägg. Jag har till skillnad från dig inte obegränsad fritid, och har föga intresse i att lära ut diverse basala kunskaper i de olika ämnen du missförstår. Hoppas du har överseende, det är trots allt din fritid jag jobbar ihop pengar för att bekosta!