Ja VARFÖR skulle Cathrine ha umgåtts med Vinof/"Robert" i mitten av juni 1984?? DET var ngt som utredningen givetvis skulle ha klarat ut redan 1984-85.
Betr. Leif GW och hans myckna o sinnesförvirrade dravel i ärendet (minst i paritet med ditt dravel, gentemot de två läkarna) så anser jag att TV.underhållaren gott kunde synas noga i sömmarna. En äkta jägare....
Betr. Leif GW och hans myckna o sinnesförvirrade dravel i ärendet (minst i paritet med ditt dravel, gentemot de två läkarna) så anser jag att TV.underhållaren gott kunde synas noga i sömmarna. En äkta jägare....
Citat:
Undrar vem som är slö egentligen.....det finns fortfarande inga bevis för att Vinof träffat Catrine under hennes sista tid i livet, i själva verket så tycks Catrine ha hållt sig borta området där Vinof, Robert och Monika huserade i juni 1984 för hon hade fullt upp med att träffa ett antal andra personer som var utplacerade lite var stans i Storstockholm. Om vi tittar på kronologin i juni och efter hemkomsten till Stockholm från Småland i slutet av maj så har hon knappt haft tid att besöka sin avlägsne rätt ytliga bekant Vinof på Eugeniavägen 25 och varför skulle hon göra det förresten? Vad kunde han erbjuda? Han bodde i en skitig lokal som inte alls var lämpad som bostad för en kvinna ens över en natt och det bevisas helt klart av att det istället var arkitekten hon ringde flera gånger i juni och ville sova över hos, så sent som den natten den 10/6 ringer hon Östermalmsmannen och kommer dit i taxi, om Catrine var så jävla tajt med Vinof så då hade hon väl hellre åkt till Eugeniavägen för att kvarta där men detta skedde aldrig. Ni kan inte tvinga in Vinof och de andra i Catrines umgänge under juni månad, det finns inga belägg för såna där spekulationer.
Och jag hoppas att du förstår vad som menas med bevis? Alla ni i de två läkarnas hejaklack har ju upprepat till förbannelse att det inte finns några "bevis" för att dom någonsin ens har träffat Catrine, ändå vill ni sammanföra Vinof med Catrine i juni men det är i princip samma sak där, det finns inga bevis för att dom sammanstrålade i juni! Ni har en något underlig syn på vad som är bevis och vad som inte är bevis, å andra sidan så är inte logik er starka sida direkt.
GW:s nuvarande bostad har han bott i sen 2013 vill jag minnas, husen vid Huvudsta strand var väl inte inflyttningsklara förrän just detta år, dvs långt efter säckfyndet vid Talludden 1984 så någon direkt koppling mellan mellan hans nuvarande bostad och FP1 förefaller rätt oklar? Vad är det du egentligen vill komma fram till?
Och jag hoppas att du förstår vad som menas med bevis? Alla ni i de två läkarnas hejaklack har ju upprepat till förbannelse att det inte finns några "bevis" för att dom någonsin ens har träffat Catrine, ändå vill ni sammanföra Vinof med Catrine i juni men det är i princip samma sak där, det finns inga bevis för att dom sammanstrålade i juni! Ni har en något underlig syn på vad som är bevis och vad som inte är bevis, å andra sidan så är inte logik er starka sida direkt.
GW:s nuvarande bostad har han bott i sen 2013 vill jag minnas, husen vid Huvudsta strand var väl inte inflyttningsklara förrän just detta år, dvs långt efter säckfyndet vid Talludden 1984 så någon direkt koppling mellan mellan hans nuvarande bostad och FP1 förefaller rätt oklar? Vad är det du egentligen vill komma fram till?