2016-05-03, 19:38
Medlem
Amarantis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Benzo dödar trippar, för mig dödar iallafall benzo 100% av trippen. Men 2c-b är sjukt najs så kör utan benzo om typ 1 vecka
Har tagit LSD tillsammans med sobril (visserligen svag benso) och har ändå fått rätt bra effekt. Men ja, 2c-b kanske funkar annolundare tillsammans med benso. Ska köra 25 mg imorgon (5 dagar efter senaste 2c-b dosen) så har jag iktorivil att ta i comedownen istället.

Jag är bara orolig att eftersom jag tog mdma i lördags och söndags så kanske effekten försämras då båda drogerna påverkar serotoninet?
Citera
2016-05-16, 10:22
Medlem
Vad skulle ni säga om att använda 2C-B som en partydrog? Det vill säga i mindre doser och tillsammans med alkohol i måttliga mängder.

Jag talar inte främst om ravefester utan snarare om en vanlig kväll på krogen eller motsvarande.
Citera
2016-05-16, 12:33
Medlem
operatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d.Anconia
Vad skulle ni säga om att använda 2C-B som en partydrog? Det vill säga i mindre doser och tillsammans med alkohol i måttliga mängder.

Jag talar inte främst om ravefester utan snarare om en vanlig kväll på krogen eller motsvarande.

Funkar utmärkt att festa på.
Tips: Skippa den vidriga alkoholen & drick juice/vatten istället. Du behåller omdömet & får en betydligt trevligare upplevelse.
Citera
2016-05-16, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av operatic
Funkar utmärkt att festa på.
Tips: Skippa den vidriga alkoholen & drick juice/vatten istället. Du behåller omdömet & får en betydligt trevligare upplevelse.

Men det går att med lätthet maskera en lättare tripp? Självfallet skulle jag inte trippa ute på krogen, det första jag gör.

Med måttliga mängder menar jag något glas öl eller vin. Vissa substanser, MDMA exempelvis, tycker jag förhöjer smaken på just dryck. Läppjar gärna på ett glas champagne eller ett trevligt vin under ruset.
Citera
2016-05-16, 19:27
Medlem
Vad tror folk om denna på rave?
Käka en och när de börjar klia så snortar man den andre? Hur är toleransen vid påfyllning?
Citera
2016-05-16, 20:34
Medlem
EmilSladdertasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
Vad tror folk om denna på rave?
Käka en och när de börjar klia så snortar man den andre? Hur är toleransen vid påfyllning?

Effekten varierar mellan olika människor, så du kanske ska ta och prova den på en lugn, trygg plats först?

Jag får ganska få effekter även på helt knäppa doser 2C-B. Jag är generellt ganska mediumdosad i övrigt. Det kanske är tvärt om för dig.
Citera
2016-05-17, 12:34
Medlem
operatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d.Anconia
Men det går att med lätthet maskera en lättare tripp? Självfallet skulle jag inte trippa ute på krogen, det första jag gör.

Med måttliga mängder menar jag något glas öl eller vin. Vissa substanser, MDMA exempelvis, tycker jag förhöjer smaken på just dryck. Läppjar gärna på ett glas champagne eller ett trevligt vin under ruset.

Ja, personligen tycker jag 2-cb är betydligt lättare att "maskera" än exempelvis svamp eller Lsd.
Citera
2016-05-17, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmilSladdertask
Effekten varierar mellan olika människor, så du kanske ska ta och prova den på en lugn, trygg plats först?

Jag får ganska få effekter även på helt knäppa doser 2C-B. Jag är generellt ganska mediumdosad i övrigt. Det kanske är tvärt om för dig.

Jag menar inte rave som i "rave" med okända utan tänk dig utomhus med sina 5-6 bästa polare med feta högtalare på en öde plats där man inte blir störd.
Citera
2016-05-24, 14:30
Medlem
https://www.reddit.com/r/Drugs/comments/35zggi/my_experience_with_2cb_plugging_rectal/
Blir det inte samma effekt om man har det under tungan? Måste förvisso vara upplöst så ett helt piller fungerar väl inte, men om man kommer på något vettigt att lösa upp den och föra över till?
Citera
2016-05-26, 20:36
Medlem
Hur gör ni när ni tar det i näsan egentligen?
Nu tog jag förvisso bara ett halvt piller i näsan, men det var det tamaste jag varit med om.
Tog en liten lina bafucin i ena näsborren, sen drog jag saaakta men säkert upp halva linan i ena näsborren, tyckte att det knappt kändes så resten drog jag upp i andra näsborren.. det brände inte ens lite? Tokdrar ni som att det vore kola eller nå?
Nåväl, även bombat en så vi får se hur långt det tar mig
Citera
2016-05-29, 17:36
Medlem
Tog en grön mario 18mg 2c-b i lördags men fick ingen effekt alls? Tog ecstasy dagen innan och hade lite tjack i kroppen men kan inte tänka mig att det slår ut det helt?
Citera
2016-06-01, 01:24
Medlem
fghjkls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Tog en grön mario 18mg 2c-b i lördags men fick ingen effekt alls? Tog ecstasy dagen innan och hade lite tjack i kroppen men kan inte tänka mig att det slår ut det helt?

Tyvärr så verkar, heter det tröskeldosen? ligga runt 20mg, på 2c-b oralt för dem flesta. Jag har upplevt liknande, tog en och väntade ca 1,5 timmar utan effekt, en vecka senare tog jag 2 samtidigt (36mg) och det gav verkligen resultat, färger och ljus smälte ihop och hela synfältet knasade rejält.

I övrigt är jag riktigt imponerad av denna substans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in