Citat:
Ursprungligen postat av
Menved
Jag ser det överallt, på twitter och i kommentarsfält. Om en föreslår Newt som VP så kommer det omedelbart fem som säger att han vore en katastrof.
"Överallt"
Skulle du kunna ge oss ett sånt exempel på en kommentarstråd där 80-85% säger att Gingrich vore en
katastrof? För när jag läser kommentarer till Trump-trogna bloggar så är folk övervägande positiva till Gingrich, även om det finns flera som är kritiska. Kritiken utgår alltid ifrån att man uppfattar Gingrich som för mycket en del av etablissemanget (men då har man inte heller förstått vad Trump letar efter). Gingrich är dock en av de allra mest populära. Jeff Sessions vinner dock bland puristerna.
Jag har dock aldrig stött på någon som stämmer in på det du skrev först:
"Många ser det som omöjligt att rösta på Trump om Gingrich blir VP". Var finns alla dessa idioter, som skulle vara så ivriga att ansluta sig till #NeverTrump-lägret och låta Hillary vinna? Vad menar du med
"många"? 2-3 stycken? Nåväl, kommentarsfält är ju alltid ett tillhåll för diverse dårar. Men att deras sinnesförvirrade kommentarer skulle vara något att lägga allra minsta vikt vid, kan vi ju lugnt avfärda.