Då har jag hittat till denna tråden, bokmärkt! Trump för sunt förnuft och världsfred!
Citat:
Ursprungligen postat av
cmbw
http://thehill.com/blogs/ballot-box/presidential-races/279430-nearly-half-of-sanders-voters-in-west-virginia-would-vote
Kanske öppnar upp för en diskussion nationellt inom lägret huruvida de ska backa upp Trump eller ej? Då är det bara för Trump att adressändra till Vita Huset.
West Virginia är speciell då de har, eller hade, stor produktion av kol vilket Trump har tagit hem frågan om, kan spela roll.
Trumptrain tar med sig alla möjliga kappvändare till slut, t.o.m Lindsey Graham.
Jag hoppas Hillary vinner, för då är det garanterat kört för henne och de vänsterliberala globalist-skurkarna världen över, trots att spelbolagen ger 1,3 i odds för Hillary och 3,5 för Trump.
Wacky-Bernie kan det dock bli jämnare emot har jag en känsla för, det är superdelegaterna som gör att hon troligtvis kommer vinna nomineringen. Dock har hon FBI ända upp i ändtarmen och har gjort ett katastrofal, irreversibel skada med utrikespolitiken i mellanöstern.
Bernie är sosse/kommunist som jänkarna traditionellt har vettet att avstå. Går inte detta hem måste illuminati/judemaffian existera helt enkelt, kanske har spelbolagen vägt in det i sina odds.