2016-05-12, 13:02
Medlem
CougheeBrothas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klippatung
Fan va Wisemen åker på spö:
https://www.youtube.com/watch?v=GixDXD44_yA
De får agera ringgirls nästa gång LOL
Tack för du länkar en 2 år gammal film, bra jobbat.
Citera
2016-05-12, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CougheeBrotha
Tack för du länkar en 2 år gammal film, bra jobbat.

Tja även om dom finns pisk där mot många tyngre snubbar så blev dom ändock inbjudna. Hur många andra svenska firmor har representerat Sverige och hur gick det för dom? Jag har inte hittat några klipp från t ex Stockholms eller Solnas grupper?
tror svaret är noll. sen om det beror på att WM har bäst(värst) rykte eller det är för att dom har bra kontakter får någon annan svara på.
Citera
2016-05-12, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duelagodu
Tja även om dom finns pisk där mot många tyngre snubbar så blev dom ändock inbjudna. Hur många andra svenska firmor har representerat Sverige och hur gick det för dom? Jag har inte hittat några klipp från t ex Stockholms eller Solnas grupper?
tror svaret är noll. sen om det beror på att WM har bäst(värst) rykte eller det är för att dom har bra kontakter får någon annan svara på.

Inbjudna och inbjudna dom sökte väl dit själva men snarare blev antagna.
Citera
2016-05-12, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikha92
Inbjudna och inbjudna dom sökte väl dit själva men snarare blev antagna.

Varför prata om något man inte vet ett skit om. Wm blev inbjudna och inte antagna. Det finns förklaringar till inbjudan men de som vet de vet...
Citera
2016-05-12, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nightmares
Varför prata om något man inte vet ett skit om. Wm blev inbjudna och inte antagna. Det finns förklaringar till inbjudan men de som vet de vet...

Och du är en av de som inte vet
Citera
2016-05-12, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martin.1972
Och du är en av de som inte vet

Jag var på plats så vet allt. Mer behöver inte sägas.
Senast redigerad av nightmares 2016-05-12 kl. 21:04.
Citera
2016-05-12, 21:36
Medlem
Rambovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nightmares
Jag var på plats så vet allt. Mer behöver inte sägas.

Men mer behöver skrivas!
Citera
2016-05-12, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rambovic
Men mer behöver skrivas!

jag var inte på plats och är inte insatt men det krävs mod att möta dem de mötte. läste ngn rapport om att dom festade ihop efteråt.. er värld är sjuk☺härlig men sjuk ha ha
Citera
2016-05-13, 01:28
Medlem
Att skriva "mer behöver inte skrivas" är som att säga, jag har hört om det, men vill inte skriva för att jag kan avslöja att jag inte var där, om det inte behövs skrivas om så hade ni inte nämnt det, bara attention seekers!
Citera
2016-05-13, 12:44
Medlem
InteLagoms avatar
Match mot dy snart. Är det ak4, eller ak5 som gäller, hemmagjorda bomber, stilett, eller lite målarfärg, tandskydd en självklarhet, är alltid ensam och självklart sitter horungarna i grupp och hånar utan vare sig stake eller känsla för något annat än sin egen anabola alkoholiserade cocain-kukar och ropar "peace peace" vid minsta agression. #onemanarmy #ikillyouall #lövbiff #johanneshov #imDIF #imHIF #imAIK #äppelmos1v1
Senast redigerad av InteLagom 2016-05-13 kl. 12:51.
Citera
2016-05-13, 23:52
Medlem
Vad är det för fjantar från Helsingborg som går runt i Stone-Island kläder i Jönköping och söker bråk bland vanligt folk, försöker hetsa upp bråk efter matchen.

Var runt ~20-25 pers som försökte vara tuffa och leta bråk
Citera
2016-05-14, 01:33
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majimo
Vad är det för fjantar från Helsingborg som går runt i Stone-Island kläder i Jönköping och söker bråk bland vanligt folk, försöker hetsa upp bråk efter matchen.

Var runt ~20-25 pers som försökte vara tuffa och leta bråk
Förmodligen samma personer som håller en låååååååååååg profil när större klubbar kommer på besök...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in