2016-05-10, 10:01
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Jag trodde Jesper slutat med golfen. Men såg att han vunnit en tävling i söndags.
Han spelar på den s.k PGA Champions Tour där alla är 50+
Det är tydligen väldigt populärt i USA att titta på dessa gamlingar.

Hyfsade prispengar, Parnevik fick 315 000$ för sin vinst.
Citera
2016-05-10, 10:05
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Jag trodde Jesper slutat med golfen. Men såg att han vunnit en tävling i söndags.
Han slutade väl helt vill jag minnas, sedan började han spela på veterantouren när han fyllde 50 häromåret.

Och ca 2,5 mille för segern lär väl inte få honom att dumpa seniorgolfen i första taget nu, var väl en sådär 15 år sedan han vann någon större turnering senast.

edit: tvåa på golfbollen.
Citera
2016-05-10, 10:06
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Han slutade väl helt vill jag minnas, sedan började han spela på veterantouren när han fyllde 50 häromåret.

Och ca 2,5 mille för segern lär väl inte få honom att dumpa seniorgolfen i första taget nu, var väl en sådär 15 år sedan han vann något större senast.
Han lär väl behöva pengarna till ena dotterns rehab.
Citera
2016-05-10, 10:09
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Han slutade helt, sedan började han spela på veterantouren när han fyllde 50 häromåret.

Och ca 2,5 mille för segern lär väl inte få honom att dumpa seniorgolfen i första taget nu, var väl en sådär 15 år sedan han vann någon större turnering senast.

edit: tvåa på golfbollen.

Han slutade aldrig helt, däremot hade han inte spelrättigheter för någon av de större tourerna och fick bara spela de fåtal tävlingar där han fick personlig inbjudan.

Sedan har han ju varit skadad ordentligt, en nackskada och en allvarlig fingerskada.
Citera
2016-05-10, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Han lär väl behöva pengarna till ena dotterns rehab.

Vilken av döttrarna syftar du på och varför?
Citera
2016-05-11, 00:10
Medlem
NorthSNKRs avatar
Rekommenderar alla att lyssna på framgångspodden med Jesper.
Citera
2016-05-13, 08:22
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Vilken av döttrarna syftar du på och varför?
Meg eller vad hon heter.
Citera
2016-05-13, 10:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Meg eller vad hon heter.
Varför?
Citera
2016-07-15, 01:51
Medlem
Ograsts avatar
Undrar exakt hur varma hans fiskar kommer bli efter hans katastrofala tweets om Zara Larsson, bara några minuterar efter attacken i Nice. Ser han att raderat sin tweet nu.
Citera
2016-07-15, 02:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Undrar exakt hur varma hans fiskar kommer bli efter hans katastrofala tweets om Zara Larsson, bara några minuterar efter attacken i Nice. Ser han att raderat sin tweet nu.

Japp men det var inte bara om henne han nu skev utan fler också enligt de som har han som följare som han också raderade och som de nu även kan bli rätt heta fiskar. Får väl se om han kör med klassikern att någon hade kapat hans konto.
Citera
2016-07-15, 09:31
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Det hade varit ett bättre inlägg om du talat om vad han skrev.
Citera
2016-07-15, 09:36
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Det hade varit ett bättre inlägg om du talat om vad han skrev.

Strax efter att nyheten briserade twittrade det före detta golfproffset Jesper Parnevik, 51, till Zara Larsson, 18:

”Ryktet säger att det var en man och en kvinna som körde lastbilen, men jag slår vad om att Zara Larssons utbrott kommer att låta: Jag hatar alla män”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in