2015-04-28, 15:02
Medlem
Jag har faktiskt lite skvaller. (Som jag tror att den här tråden skulle handla om...)
Jag är jämngammal med Jesper och vi bodde i Hässleholm samtidigt. Känner honom dock inte och vi har aldrig träffats. Dock så träffade jag hans sambo, en riktig puma på ett uteställe. Fick följa med henne hem och vi hade det lite småmysigt. Först efteråt berättade hon att hon redan hade sällskap. Deras relation var dock i någon form av upplösning, så hon verkade inte ha några större problem med samvete osv. Träffade henne ett par gånger till. Riktigt trevlig tjej, dessutom en av de sexigaste tjejerna jag haft nöjet att dela säng med. Hon hette Lotta och jag vill minnas att hon var fotomodell.
Blev ingen fortsättning på sagan tyvärr, eftersom jag var i ett förhållande som jag inte var beredd på att ge upp. (Behövs inga moraliska pekfingrar. Vet redan att jag kunde tänka med fel huve...)
Undrar om hon känner igen sig om hon läser det här....
Citera
2015-04-28, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Jag stör mig på denna självgoda medelmåttiga golfare. Finns detinga skandarer om denna tönt?

En äkta JANTEFJANT...
Citera
2015-06-26, 11:31
Medlem
På GRÖNA LUND med barnen och klädskaparen JOHAN LINDEBERG i veckan ...
Citera
2016-03-22, 20:26
Bannlyst
Är pinnen Parnevik trogen mot kärringen?
Citera
2016-03-23, 01:56
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SatanInRaqqa
Är pinnen Parnevik trogen mot kärringen?
Med tanke på hur öppet han fördömt Tiger så är väl risken stor även om det känns otroligt.
Citera
2016-03-24, 15:38
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanokalle
Jag har faktiskt lite skvaller. (Som jag tror att den här tråden skulle handla om...)
Jag är jämngammal med Jesper och vi bodde i Hässleholm samtidigt. Känner honom dock inte och vi har aldrig träffats. Dock så träffade jag hans sambo, en riktig puma på ett uteställe. Fick följa med henne hem och vi hade det lite småmysigt. Först efteråt berättade hon att hon redan hade sällskap. Deras relation var dock i någon form av upplösning, så hon verkade inte ha några större problem med samvete osv. Träffade henne ett par gånger till. Riktigt trevlig tjej, dessutom en av de sexigaste tjejerna jag haft nöjet att dela säng med. Hon hette Lotta och jag vill minnas att hon var fotomodell.
Blev ingen fortsättning på sagan tyvärr, eftersom jag var i ett förhållande som jag inte var beredd på att ge upp. (Behövs inga moraliska pekfingrar. Vet redan att jag kunde tänka med fel huve...)
Undrar om hon känner igen sig om hon läser det här....

Hässleholm???
Citera
2016-04-08, 14:03
Bannlyst
Uppenbart att dom lägger ner smörjan efter dom har marknadsfört klart dottern Pegs "artist" karriär.

Good riddance!
Citera
2016-04-08, 15:01
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Hässleholm???

Parnevik gick golfgymnasiet i Perstorp, relativt nära Hässleholm.
Citera
2016-04-08, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08

Hmm, hade han verkligen sambo på den tiden?
Citera
2016-05-10, 09:13
Medlem
berra77s avatar
Citat:

Nej, Parnevik gick golfgymnasiet i Danderyd.
Citera
2016-05-10, 09:30
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Källa på det?

Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Nej, Parnevik gick golfgymnasiet i Danderyd.
Det stämmer bättre.

1982 arrangerade Svensk Golf en match mellan far och son Parnevik. Jesper hade då fyllt 17 och hade redan prytt omslaget på Svensk Golf tillsammans med kamraterna på golfgymnasiet.

Jesper Parnevik hade fått helt ny fart på spelet efter att han under hösten antagits till vad Bosse kallade för ”golfekonomiska” linjen vid Danderyds gymnasium. Året innan slog han till med ett banrekord (69 slag) på Öijared.

http://xs2010xrt.golf.se/extra/news/?module_instance=1&id=22156
Citera
2016-05-10, 09:56
Bannlyst
Jag trodde Jesper slutat med golfen. Men såg att han vunnit en tävling i söndags.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in