Citat:
Ursprungligen postat av
peter123456
PM:a 😂😂
Om man nu vill läsa mellan raderna du skriver...så skulle du kunna vara en av hallickarna i detta skrå...med en thai dam som målvakt och som salongs föreståndare. 😊😊
Ringa farbror blå...har tanken slagit dig, efter som du tar upp det...du har då inte provat att få uppmärksamhet från lagens väktare vid påkallat behov hör jag....ingen bil...ingent prioriterat..bla .därför fortsätter traficing och bordellerna frodas....
Du får läsa mellan raderna bäst du vill, det går inte så bra bara.
Om jag framstår som en hallick för att jag anser att det är dubbelmoral att själv "utnyttja" någon man anser "utnyttjad" när du läser mellan raderna går det så där.
Varken Thaimans invektiv eller dina shady insinuationer går igenom av samma anledning.
Jag skulle ringa polisen omedelbart om jag visste var det förekom trafficking, som varenda riktigt man bör. Fast jag är ju dum nog att lita på att PM är anonyma på FB å andra sidan.
Jag vet att den speciella gren inom sedlighet som jobbar med trafficking i Stockholm inte ignorerar tips som är trovärdiga. Men Malmö är ju ett veritabelt skithål, som resten av landet måste bära upp, så det kanske stämmer. Att de skulle strunta i upprepade påtryckningar om trafficking med belägg och bevis är jag ändå skeptiskt till.
Jag är uppenbarligen naiv, för jag trodde även att trafficking fortgick för att köpare och säljare var som musslor, inte att polisen inte agerade när de fick konkreta tips med utpekade adresser.