Citat:
Ursprungligen postat av
peter123456
Du har inte insikt i thaimassage branschen.
Hade du haft det så skulle det inte vara svårt för dig att få veta ett och annat.
Om du är så godtrogen att du inte ens kan tänka dig, fast du inte hört om det innan, att trafficing skulle förekomma på salongerna så har du inte använt dina grå...svarta pengar.. sälja sex...det är inte Lions julmarknad det handlar om.
Inte konstigt du är så ovetande..det är ju så långt från din verklighet....det är du som vill göra något åt saker och ting, så agera själv och lasta ingen annan med det
.."gapa på nätet" lär jag inte ha gjort...du hänvisa till andras stöd för din tes
Tycker du det är bra argumentation. ..
Men du tycks vara synnerligen intresserad av ämnet "sex för pengar"..annars hade du nog inte hängt här i tråden...
Som jag skrivit har jag bland annat sett tjejer som masserat nära nog samtliga kunder under en månad, bott i salongen och ätit snabbnudlar, ris och räkpasta och liknande för 3000 spänn i månaden. Jag påtalar det för ägaren om vi har den relationen och går givetvis aldrig mer dit.
Jag har blivit rådfrågad innan uppstart av salonger vid ett flertal tillfällen och då har jag uttryckligen sagt att något sådant inte får förekomma. Jag har blivit indragen i mängder med dispyter mellan thai, de är inte så snälla mot varandra direkt, tvärtom. Pyramidspel, privata kortspel med riktigt höga insatser, utpressning, lurendrejerier, lånehajar och mycket annat. Jag har träffat många respektive, både utnyttjade mjäk och cyniska tuffingar som skott sig.
Du kan fortsätta skriva att jag inte vet något om du vill, det kanske stämmer, men jag har ändå inte hört något om trafficking i Stockholmssalonger. Varken live eller på nätet, öppet eller via PM.
Så, din sannolikhetsteori är kanske korrekt, men inte konkret för mig.
Om du vill att sexköp ska vara endast mellan dig och säljaren ska du givetvis inte gå till en bordell där en del alltid kommer att gå till ägaren, oavsett nationalitet och land.