2016-05-10, 15:23
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Är inte Goitom skadad i ryggen igen? Enligt denna länk har det bara blivit ca 120 min tävlingsspel sedan han slutade i höstas. Har vi inte nog med "skadat gods"? Hoppas han kommer, men med vettig ekonomi.
http://www.transfermarkt.com/henok-goitom/profil/spieler/6838
Nej han är inte skadad.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2016-05-10, 16:00
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Brustad, intresse från lägre division i England samt Norge. Isak, jagas av ett flertal riktigt stora klubbar.

Även Eliasson kan lämna.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Isak lär väl inte lämna efter några månader i allsvenskan, vore ett väldigt dåligt val. Eliasson spelar ju inte ens på samma position som Goitom eller Hrgota. Sen har AIK redan välfyllt på ytterpositionerna så om en lämnar ger ju inget behov av att värva in nytt direkt.
2016-05-10, 16:25
Medlem
MrSkargards avatar
Ignorera trollet a.e.g. Han gissar att Goitom kommer återvända till AIK i sommar och det är faktiskt inte en helt orimlig gissning. Om det visar sig att a.e.g gissat rätt så kommer han använda det för att styrka att han faktiskt har insyn, vilket han alltså inte har.
2016-05-10, 16:37
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanklygates
Aha nej då kanske han inte är det, hade varit ett intressant alternativ då han spelar en fotboll som påminner om den IFK spelar nu. Iaf var ju Malmö väldigt bra och snabba med boll när Rolle var där.

Med eran ekonomi är han väl inte omöjlig att få loss? Iofs kanske de är klubbar i Europa som är intresserade också.
Han är nog till salu, vår elitlicens är ju i fara även om ordförande sa att det kommer vara underkontroll efter säsongen men vi gick in i 2016 med negativt EK vilket måste fixas i år för att vi ska få fortsatt elitlicens.
Forsberg får ju gärna säljas så vi får in lite cash även om han nog blir kvar något år till.
2016-05-10, 16:39
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Brustad, intresse från lägre division i England samt Norge. Isak, jagas av ett flertal riktigt stora klubbar.

Även Eliasson kan lämna.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Isak är det en ny Eero the hero i dina ögon?
Senast redigerad av bagarn29 2016-05-10 kl. 16:41.
2016-05-10, 17:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Nämn en svensk talang som har bättre potential ? 16 år och Gör det bra!
2016-05-10, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ville91

Du haussar fan allt som har med AIK att göra som en jävla tokgalning. Lugna ner dig lite så slipper du bränna dig/ha fel så ofta.

Isak är dock en intressant spelare, men sakta i backarna.
2016-05-10, 18:14
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Ignorera trollet a.e.g. Han gissar att Goitom kommer återvända till AIK i sommar och det är faktiskt inte en helt orimlig gissning. Om det visar sig att a.e.g gissat rätt så kommer han använda det för att styrka att han faktiskt har insyn, vilket han alltså inte har.
Jag brukar faktisk tuta i min egen trumpet väldigt sällan förutom då inlägg likt ditt svammel här dyker upp.

Var och en kan kolla upp min historik här och då se att jag tex var först ute med Ranegie till DIF denna säsong.

Silly Season är inte heller en exakt vetenskap utan en viss felmarginal bör man räkna med av naturliga orsaker.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det skulle jag inte vilja säga.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2016-05-10, 18:21
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Var och en kan kolla upp min historik här och då se att jag tex var först ute med Ranegie till DIF denna säsong.

Först på Flashback eller först av alla? Länka gärna till det aktuella inlägget så kan vi kontrollera om det förekom uppgifter om Ranegies flytt till DIF i massmedia innan det skrevs.
2016-05-10, 18:36
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Först på Flashback eller först av alla? Länka gärna till det aktuella inlägget så kan vi kontrollera om det förekom uppgifter om Ranegies flytt till DIF i massmedia innan det skrevs.
Först på flashback och före media.

Inlägget får du leta upp själv då jag är upptagen med annat än att tillgodose dina djuriska och abnorma drifter.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2016-05-10, 19:15
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Först på flashback och före media.

Inlägget får du leta upp själv då jag är upptagen med annat än att tillgodose dina djuriska och abnorma drifter.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Under eftermiddagen den 12:e februari skrev du det här inlägget. Samma datum, fast under morgonen, publicerades den här artikeln. Du är med andra ord en äcklig lögnare och det kanske är korkat av mig att lägga tid på troll av ditt slag men folk ska inte luras till att tro att du har insyn.
2016-05-10, 19:17
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91

Har du inte läst a.e.gs inlägg om att Eero skulle dominera Europa inom ett år efter han kom till Real.
Det var alltså frågan om hans bedömning inget annat.

Jag har sett Isak i endast tre matcher så någon egen bedömning ger jag mig inte in på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in