Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skulle en artonåring som tjänar 4 miljoner om året och dessutom har en känd pappa behöva köpa sex????
Jag ger nog inte många skålpund för de källorna faktiskt, det låter allt annat än trovärdigt.
En av de roligaste kommentarerna på länge;
Varför köpte en hög kommunpolitiker i Huddinge sex
Varför köpte polischefen Göran Lindberg sex
Varför köpte delar av hockeylandslaget sex för några år sedan.
Varför köpte Hedman och Dulee sex
Varför köpte två LO-gubbar sex när de sov över i LO lägenheten för något år sedan.
För att de kunde och ville, för att de kände sig starka och för att de inte trodde de skulle åka fast.
I Italien och Spanien tror jag mig veta rätt säkert också att man har lite annan attityd till prostitution. Se bara Berlusconis famösa festande med unga tjejer på sitt sommarställe. För en 18årig grabb som kommer dit ensam och hamnar med äldre rika stjärnor och lyxliv är det inte långt till att lagpolarna bjuder honom på ett par snygga horor på någon fest. Som ett sätt att "ta hand" om honom.
Sannolikheten är med andra ord mycket stor att ryktet är sant. Tänk efter - vad talar egentligen emot det. Och när han väl var hemma i sverige så skröt han lite för mycket till några för många, oh vips så snappade jag upp det.