Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-11-17, 00:33
Medlem
..

Sålt fotbollspuppor till han för 2 eller 3 år sen..Inga divalater alls då...Men det var inte lätt att svara på alla frågor som pappa skjutjärnsjournalist väste fram i samma ton som han kör i sitt program....
Citera
2008-11-17, 02:57
Medlem
Konspiratorisks avatar
Träffade Albin på Madison i Båstad sommaren 07 och snackade väl en 40 minuter, och han var hur trevlig som helst!
Citera
2010-06-14, 18:03
Medlem
MindYourOwns avatar
Vilken snok grabben har. Mamma måste vara judinna. Förklarar även pappas stadiga TV4-gigg.
Citera
2010-06-14, 18:36
Medlem
Stinkproducents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konspiratorisk
Träffade Albin på Madison i Båstad sommaren 07 och snackade väl en 40 minuter, och han var hur trevlig som helst!

Off-season brukar fotbollsspelare inte spotta i glasen direkt.
Citera
2010-09-08, 13:02
Bannlyst
han tjänar 4 miljoner om året...
enligt gazzettan.
Citera
2010-12-12, 22:48
Medlem
Satt och retade mig på Albin idag i matchen mot Zlatan. Enligt två av varandra oberoende källor i Bromma där han är uppväxt så har han köpt prostituerade när han varit på träningsläger med laget.

Mina källor kan i och för sig ha samma källa själva men jag känner dessa jeppar och jag bedömer dem båda som trovärdiga och nära Albins vänskapskrets. Någon som vet mer och kan bekräfta?
Citera
2010-12-12, 23:01
Bannlyst
Felpost.
Senast redigerad av research 2010-12-13 kl. 00:00.
Citera
2010-12-13, 07:56
Medlem
Om han nu tjänar 4 millar om året och känner sig lite småkåt...
Så tycker jag nog han skall unna sig lite rajtantajtan....
Citera
2010-12-13, 11:11
Medlem
Frågan är vad pappa Lennart tycker. Inte kan det väl vara kul att ha fått en sådan avart till son.

Som fiiiin journalist kan det väl inte vara politiskt korrekt att ha en son som köper sex?
Citera
2010-12-14, 04:46
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enkelbiljett
Frågan är vad pappa Lennart tycker. Inte kan det väl vara kul att ha fått en sådan avart till son.

Som fiiiin journalist kan det väl inte vara politiskt korrekt att ha en son som köper sex?
Har'u sett senior eller?
Citera
2010-12-14, 08:56
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enkelbiljett
Satt och retade mig på Albin idag i matchen mot Zlatan. Enligt två av varandra oberoende källor i Bromma där han är uppväxt så har han köpt prostituerade när han varit på träningsläger med laget.

Mina källor kan i och för sig ha samma källa själva men jag känner dessa jeppar och jag bedömer dem båda som trovärdiga och nära Albins vänskapskrets. Någon som vet mer och kan bekräfta?
Varför skulle en artonåring som tjänar 4 miljoner om året och dessutom har en känd pappa behöva köpa sex????

Jag ger nog inte många skålpund för de källorna faktiskt, det låter allt annat än trovärdigt.
Citera
2010-12-14, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför skulle en artonåring som tjänar 4 miljoner om året och dessutom har en känd pappa behöva köpa sex????

Jag ger nog inte många skålpund för de källorna faktiskt, det låter allt annat än trovärdigt.

Om personen behover eller inte ar ganska ointressant. Tror inte Cristiano Ronaldo(mfl) behover gora det heller men dom gor det anda.
Sen om uppgifterna stammer i just det har fallet, har jag ingen aning om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in