2016-03-19, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogluundarn
Nja, tänkte mest om det skulle bli en Wolume 3.

Alltså, ingen idé o hoppas på det om de inte är aktiva de vill säga.

Aktiva är dom ju iallafall helt klart. Verkar vara en film eller något liknande på g, tar ju tid om det ska bli bra så de kommer väll när de kommer.
Citera
2016-04-26, 15:18
Medlem
Hej! Denna tag hittade jag nyligen i Umeå, någon som vet med det är?
Citera
2016-04-26, 15:28
Medlem
victoryzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssars
Hej! Denna tag hittade jag nyligen i Umeå, någon som vet med det är?

Ful var den iallafall.
Citera
2016-04-26, 16:43
Medlem
ja, visst var den ful? Jag kan ta det igen, taggen "sent", eller "5ent", någon som vet vem det är?
Citera
2016-04-28, 13:02
Medlem
Citat:
ja, visst var den ful? Jag kan ta det igen, taggen "sent", eller "5ent", någon som vet vem det är?

Søker du ett før och efternamn eller vad ær det frågan om?
Citera
2016-04-29, 01:49
Medlem
Braobhsads avatar
Citat:

Det är en gammal New York målare, det du har lagt upp är dock inte den riktiga.. Så de e la ba å byta tag.... Sorry 2 say..
Citera
2016-04-29, 02:05
Medlem
Kennethkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paylen
Søker du ett før och efternamn eller vad ær det frågan om?

Så, vad är för och efternamnet?
Citera
2016-04-30, 12:14
Medlem
Citat:
Det står för 50 cent. Det är rapparen som var och klottrade på din dörr under sin turné i Sverige.

Skicka ett mejl till han och kräv en förklaring vet jag.
Citera
2016-05-09, 22:45
Bannlyst
http://www.battrestadsdel.se/hagersten-liljeholmen/malarhojden/satraskogen-utsatt-for-en-enorm-klotterattack/

En gammal artikel som jag råkade komma in på.. Vad är det för luffare som klottrar i naturreservat på det där sättet? (se bilden)
Vad är det för töntar i "BST"?
Seriöst, klottra på gamla byggnader i en skog? Jag har då aldrig sett eller hört något annat stort crew som gjort nåt sånt här muppigt
Citera
2016-05-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
http://www.battrestadsdel.se/hagersten-liljeholmen/malarhojden/satraskogen-utsatt-for-en-enorm-klotterattack/

En gammal artikel som jag råkade komma in på.. Vad är det för luffare som klottrar i naturreservat på det där sättet? (se bilden)
Vad är det för töntar i "BST"?
Seriöst, klottra på gamla byggnader i en skog? Jag har då aldrig sett eller hört något annat stort crew som gjort nåt sånt här muppigt

"För första gången känner jag att ”jag vill inte vara här” när jag går i skogen, det är för ledsamt och slummigt."

Nä men på riktigt grabbar, inte okej. Kan ni inte göra något konstruktivt med erat liv. Hon känner ju sig osäker i sin skog!!!!

Snacka om att inte se skogen för alla träd, istället för att njuta av en skogspromenad stirrar hon sig blind på ett par lyktstolpar...
Senast redigerad av straightnochaser 2016-05-10 kl. 00:03.
Citera
2016-05-10, 17:14
Medlem
Opiatklass avatar
Vilka är de som målar i Blekinge? Sett mycket hsr och tms. Nån info om dem?
Citera
2016-05-10, 17:24
Medlem
Opiatklass avatar
Nån som vet vem denna "smak" är med? Han har kört över gamla målningar från 03 med luffiga spyor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in