2016-05-09, 15:30
Medlem
fishgale425s avatar
Finns ens Helsingborg?

Mins när DIF - Helsingborg spelade på Råsunda -09.
Vi försökte att få till ett ärligt möte hela dagen men ni fegade ur som små as och satt istället på Håkans mitt i Solna.

Vi stormar stället och det ända ni lyckas med är att fly i panik in på krogen och kasta glas ist. Ni kommer aldrig
Våga er bort med en bra liga från hemmaplan.

Inte nog
Med det en av våra yngre sprang in solo i er klack och körde
Loss , inte ens honom
Fick ni tag i 😂

Sopor!
Citera
2016-05-09, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
100 eller 200 man? Hur ska ni ha det?
Jag var på plats i HBG och kan säga att Malmö storma en pub där inga grabbar/ultras befann sig och när HBGs stöksupportrar kom så sprang Malmö.

Ja, du var säkert på plats.
Citera
2016-05-09, 16:01
Medlem
kofotleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
100 eller 200 man? Hur ska ni ha det?
Jag var på plats i HBG och kan säga att Malmö storma en pub där inga grabbar/ultras befann sig och när HBGs stöksupportrar kom så sprang Malmö.

En annan opartisk har en annan historia tidigare i tråden.
Även en helsingborgare som säger att de var kat C kvar på puben.
Helsingborg har varit allt från 20 till 400man som jagade malmö.
Malmö löpte gatlopp och fick gömma sig hela dagen kontra malmö dök upp på knutpunkten ("ointagliga knutpunkten")

Så går det när propagandamaskinen tillika sanningsministeriet bakgatans forum, där man diskuterar "vad som hände" internt sinsemellan, har försvunnit. Propagandan och sanningsförvrängandet fungerar helt enkelt inte.

Malmö dök upp på knutpunkten, en krog blev stormad, det blev box. Svårt att se vanliga julgranar kliva ut, men så är det väl i mentala helsingborg. Snuten vinnare i slutändan som vanligt. Det räcker så
Citera
2016-05-09, 16:45
Medlem
Skåne derbyn! Största skämtet.

Malmö? Haft firma 10 år senare än Heif tom.

ZZZZ
Citera
2016-05-09, 17:34
Medlem
Har hört att HIF ska ha attackerat julgranar igår.

Någon som kan konfirmera?
Citera
2016-05-09, 19:13
Medlem
Nyfikenhet!

Nu när Malmö stormade och visade sig lite, vilka supportar är det? Malmö har väll ingen firma? Är väll inte supras? Eller bara en blandning på MFF supportrar?
Citera
2016-05-09, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarflens
Nyfikenhet!

Nu när Malmö stormade och visade sig lite, vilka supportar är det? Malmö har väll ingen firma? Är väll inte supras? Eller bara en blandning på MFF supportrar?
Trots att jag befann mig 80 mil från Skåne igår och inte har någon som helst insyn i vad som hände skulle jag bli extremt förvånad om det inte var en ultrasmobb från Malmö kombinerad med grabbar. Det är så deras samlingar ser ut på högriskmatcher baserat på många års fältstudier.
Citera
2016-05-09, 21:13
Medlem
Tomat1tvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kofotleif

Malmö dök upp på knutpunkten, en krog blev stormad, det blev box. Svårt att se vanliga julgranar kliva ut, men så är det väl i mentala helsingborg. Snuten vinnare i slutändan som vanligt. Det räcker så

Malmö (eller ja deras "firma" eller vad de ni nu vill kalla dem) dök inte alls upp på knutpunkten, det såg nog alla utom du?

Suck.
Citera
2016-05-09, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fishgale425
Finns ens Helsingborg?

Mins när DIF - Helsingborg spelade på Råsunda -09.
Vi försökte att få till ett ärligt möte hela dagen men ni fegade ur som små as och satt istället på Håkans mitt i Solna.

Vi stormar stället och det ända ni lyckas med är att fly i panik in på krogen och kasta glas ist. Ni kommer aldrig
Våga er bort med en bra liga från hemmaplan.

Inte nog
Med det en av våra yngre sprang in solo i er klack och körde
Loss , inte ens honom
Fick ni tag i ��

Sopor!

Altså ursäkta en Svensson men slog inte HBG ihjäl en Djurgårdare eller var det Malmö?
Citera
2016-05-10, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Altså ursäkta en Svensson men slog inte HBG ihjäl en Djurgårdare eller var det Malmö?

Det var ju knappast i ett huligan-slagsmål dock.
Citera
2016-05-10, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyStreet
Det var ju knappast i ett huligan-slagsmål dock.

Men huligan mentalitet, inspirerad av huliganer, om han nu inte var det!
Citera
2016-05-10, 02:47
Medlem
Någon som vet om Peking har någon firma? Av ren nyfikenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in