2016-05-09, 18:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Nej, jag håller hans namn utanför denna tråd. Det är hans dödsbo som säljer lägenheten, om du orkar leta

ja finns här https://www.facebook.com/*ndreas.m*lming/likes

stjärnan är ett a
Citera
2016-05-09, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wincentb
Det var inget försvar för Sahlin, utan mer en reflektion över vad somliga människor går igång på.
Tycker Expressens granskning var bra och även att Mona avgick.
Däremot blir jag nyfiken på varför vissa vänsterkvinnor är så otroligt provocerande för somliga som förefaller gå helt bananas över vad Sahlin, Romson eller Alice Bah gör.

Dt var själva fenomenet som jag funderade över.

Fenomen? Du underskattar fb å det grövsta!
Citera
2016-05-09, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2
kan någon hitta ett dokument skrivet av mona så man kan jämföra handstilen?

Du menar kanske att en grafolog kan jämföra handstilarna? Ert gräv börjar spåra ur. Vad kännetecknar en kvinnlig handstil? Om handstilen i Labbes dokument såg kvinnlig ut så var det kanske, hans mor, hans fru eller hans syster, praktikanten, som fyllde i blanketten. Deras handstilar måste också jämföras. Det är uteslutet att praktikanten skrivit för Mona.
Citera
2016-05-09, 18:25
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 49450
Nu verkar detta vara en annan person. Inte påläst nog känner jag. Men här är källan https://minfil.org/id7vi3N6KIdKl760WmhxsFvrYRSTuBqd/e0O9mfb3b1/4197-16.pdf

Är det alltså två olika livvakter hon betalat? För detta dokument handlar inte om Daniel.

Fått dubbelkuk!? Mycket uppseendeväckande avslöjanden. Men det är ju inte första gången som hon är i hetluften vilket tyder på att det finns någon form av bokstavskombination kombinerat med total avsaknad av självinsikt? Var det inte 32 ärenden hos kronofogden hon var inblandad in tidigare?

Citat:
Ursprungligen postat av MILFMAN
Medhjälp till grovt bedrägeri kan det vara!
Intyget skrevs den 8 februari och köpeavtalet den 15 februari. Intyget skrevs sannolikt i syfte att få ett lånelöfte från bank. Tvisten med föreningen uppkom senare.

Märkligt att han har en heltidstjänst hos polisen och dessutom de två uppdragen hos Mona...

Är väl inte möjligt!?
Citera
2016-05-09, 18:31
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simmaellersjunk
Jag tycker nog att Bah Kunckes uttalanden är ganska skarpa mot Sahlin. Försöker hon rädda sitt eget skinn i snålblåsten?

http://www.expressen.se/nyheter/bah-kuhnkes-kritik-mot-sahlin-allvarligt/

Själv tycker jag att hon ger bra svar på frågorna. Framför allt sätter hon ytterligare press på muslimhonan att krypa fram ur sitt foxhole.
Troligtvis känner Bah att det börjar brännas lite. Skulle tro att sossarna helst vill slänga ut alla miljöpartister ur regeringen fortast möjligt . Bah var ju formellt Sahlins chef som ansvarig minister, och då skulle sossarna kunna tvinga bort Bah. Sahlin är ju redan körd, så då tycker sossarna att det är lika bra att köra på och löpa linan ut.
Citera
2016-05-09, 18:31
Medlem
Jag tycker om man jämför Mona Sahlins namnunderskrift på arbetsgivarintyget till Labbe , så avviker det mot andra namnunderskrifter från Mona Sahlin.
Citera
2016-05-09, 18:41
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsEinar
Var så säkra gott folk, inom ett par veckor så kommer hon ha fått nått nytt jobb med nån ny påhittad titel och en obefintlig arbetsbörda

Ingen flod strömmar så ständigt som korruptionen i våra makt korridorer

Citat:
Ursprungligen postat av Jagvioss
Jag har inte postat allt än

Vad detta handlar om är att klargöra varför den Chilenska familjen flyttade till Sverige över huvud taget. Huruvida den Chilenska familjen sitter på så mycket pengar att Spökets utgifter kan finansieras genom kapital. Vilka kopplingar som finns i övrigt.

Glöm inte att detta handlar om en person, Spöket, som haft tillgång till en av Sveriges viktigaste offentliga inrättningar. Terroristbekämpning. Han har dessutom haft "mycket" goda kontakter med chefen på stället. Vad han, och hans bredare familj, har för bakgrund är högintressant. Glöm inte heller hans praktiserande syster. Chilenarfamiljen är insyltad och viktig.
Håller med dig helt. Visst hörde jag om Christian Labbe redan under Pin8s tid. Men kopplade inte honom till spök familjen först. Labbe' familjen, Pinochetister, kompisar med den senare dömda torteraren och chefen för DINA Manuel Contreras. Anhängare av partiet UDI. Fotbollslaget Catolica. Kopplade till Jaquelin Pinochet. Just den senare sades vara insyltad i "affärer" som i bizness. Men generalen hade otur med sina barn så att säga.
Nu ser vi att spöksnuten förutom sin egen koppling till Catolica och dåtidens super skandalösa sub 21, också har många fula fiskar i släkten. Jag bara skrattar åt eländet som Mona syltat in sig i. Inga snälla gossar där inte
Citera
2016-05-09, 18:43
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungCharles2
ja finns här https://www.facebook.com/*ndreas.m*lming/likes

stjärnan är ett a

Haha, varför visar du mig detta? Jag vet ju redan
Citera
2016-05-09, 18:43
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isakat
Jag tycker om man jämför Mona Sahlins namnunderskrift på arbetsgivarintyget till Labbe , så avviker det mot andra namnunderskrifter från Mona Sahlin.
Det kanske är Labbe som förfalskat Monas underskrift
Och Mona trasslar in sig genom att skydda hans rygg.
Citera
2016-05-09, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Jag tänkte så också.
Kanske skyddar hon sin handplockade favorit.
Citera
2016-05-09, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Men handstilen var ju kvinnlig....tyckte du.
Citera
2016-05-09, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Repatriera
Jag vill minnas att jag har läst på flashback att Reinfeldt var den drivande kraften bakom utnämningen av Mona av någon som påstod sig ha insyn. OM Birgitta Ohlsson var den verklige ansvarige, vilket jag betvivlar, blir situationen förstås annorlunda, hon står mentalt och intellektuellt Mona ganska nära ehuru en smula skärptare, då kan motivet ha varit annat än viljan att förstöra fosterlandet.

Men Reinfeldt visste vad som väntade landet, det var därför han frivilligt och hastig lämnade över makten på sossarna med "öppna era hjärtan". Eftersom han också visste att det islamiska terrorhotet var reellt blev ju utnämningen av Mona ren lök på laxen som för all framtid skulle ruinera S trovärdighet.

Sahlin utsågs av Birgitta Ohlsson. Reinfeldt och Moderaterna var i stort sett ointresserade av att bekämpa extremism, i varje fall islamistisk. Inget fick väl störa bilden av att Reinfeldts fantastiska mångkulturella samhälle medförde problem.

Hur Sahlin såg på sitt uppdrag framgår här:
http://www.dn.se/nyheter/sverige/mona-sahlin-ska-fa-bukt-pa-extremismen/

Sahlin babblar om nazister, Kärrtorp, Breivik, Almedalen, Svenskarnas Parti och SD. Hon såg problem i form av hot mot muslimer och homosexuella.
Inte med ett ord nämner Sahlin islamistisk extremism. Det tog henne cirka ett år att fatta att den existerade, sen öppnade hon sin Hotline.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in