2016-05-08, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ah oki, det blev inga tram iaf, somnade istället haha!
Jag brukar ta runt 400mg!
Att du/ni ej kan sova beror på att när man börjar äta en så hög dos
tramadol så kan det bli att man ej sover de första dagarna innan kroppen vant sig med den dos som passar dig bäst
Citera
2016-05-08, 13:10
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Orange och vita...
Tydligen mycket vanliga o poppis
Hade indiska tram för ett tag sen och har för mig dom såg ut så. Var dock ganska uppenbart att dom var indiska om man tittade på baksidan av kartorna.
Citera
2016-05-09, 18:38
Medlem
Ville bara ge varning till er alla tram älskar att Altram-100mg från indien vita/bruna kapslar och dom fungerar inte alls bajs kvalite.
Citera
2016-05-09, 21:25
Medlem
Sweenietods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
Ville bara ge varning till er alla tram älskar att Altram-100mg från indien vita/bruna kapslar och dom fungerar inte alls bajs kvalite.
Försök få tramadol utskrivet en ortoped-läkare. Eller att du har ont i ryggen. De skriver hellre ut Tramadol än Citadon, det sade han till mig. Att beställa är en risk. Det kanske finns säkrare i Sverige, jag vet men skriver inget här.
Citera
2016-05-10, 04:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av siammike
Att du/ni ej kan sova beror på att när man börjar äta en så hög dos
tramadol så kan det bli att man ej sover de första dagarna innan kroppen vant sig med den dos som passar dig bäst

Jag har tagit tram ett tag, men att jag ej kan sova beror på att jag har kroniska sömnproblem.
Citera
2016-05-10, 04:17
Avslutad
Citat:

Håller med... kastade i mig 500mg av dessa och kände typ noll!
Citera
2016-05-10, 04:18
Medlem
Citat:

Jo tack jag märkte det! Så jävla lack! Hade inte kört tram på ett bra tag och tänkte köra dessa tram, tänkte att det var ett bra pris man fick för 100 mg:are .. Hände inte ett skit, tog 500 mg under 2-2,5 timmar.
Köp INTE dessa!
Mvh
Citera
2016-05-10, 11:58
Medlem
Stonedyoos avatar
Citat:

Jag hade ett parti 200mg tram från indien (rosa var dom om jag inte minns fel) och dom fungerade att bli väck på men över hälften av alla som tog dom fick ep anfall så va försiktiga med dom.
Själv så fick jag aldrig något ep anfall av dom trots att jag käkade många av dom. Men att det var enklare att få ep på dom var uppenbart.
Citera
2016-05-10, 15:24
Medlem
Har 150 mg Tramadol hemma. Har typ influensa. Har aldrig tagit Tramadol tidigare. Kan jag ta detta i kombination med t ex någon Ipren för att minska mina sjukdomssymptom? Har som sagt bara 150 mg, ska jag slänga i mig allt? Vet att det är en liten dos men har ingen tolerans + inte ute efter nåt rus direkt, mer smärtlindring.
Citera
2016-05-10, 15:37
Medlem
Warren-chezwicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashgrove
Har 150 mg Tramadol hemma. Har typ influensa. Har aldrig tagit Tramadol tidigare. Kan jag ta detta i kombination med t ex någon Ipren för att minska mina sjukdomssymptom? Har som sagt bara 150 mg, ska jag slänga i mig allt? Vet att det är en liten dos men har ingen tolerans + inte ute efter nåt rus direkt, mer smärtlindring.

Jadå. In med allt på en gång.
Citera
2016-05-10, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warren-chezwick
Jadå. In med allt på en gång.
Nice. Då tar jag 150 mg Tramadol och 400 mg Ipren och hoppas på en stunds respit.
Citera
2016-05-11, 21:55
Medlem
remedy4sanitys avatar
har de senaste månaderna mer eller mindre dagligen gått på varierande doser av tram, bor i liberalt land så hämtar ut skräpet på apoteket. hämtar ut kapslar, circulum 50 mg och depottabletter tramal retard 100 mg. har märkt att när jag tar kapslar, som t ex igår (550mg), så känner jag mig inte i närheten av så trammad som jag gör på hundramilligrammarna (tuggar dem f.ö, för att jag inte vill vänta på att mitt knark ska göra sitt jobb), som idag då jag slängt i mig 400mg av densamma och är helskön. inbillar jag mig eller är jag rookie som inte fattar att olika sorters tram slår olika?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in