2016-05-09, 13:22
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Hon har väl kopplingar till RF. Hon är obestridligen del av åsiktsförtryckande vänstern iaf:
https://www.youtube.com/watch?v=x7h_ojtXN0w

Fråga inte mig, tänker inte sitta och gissa.
Citera
2016-05-09, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Blir patetisk när träskvänstern desperat hävdar att bilden inte är ett arrangemang.
Negressen har fotats av expoiten tidigare, hon åker runt på vänsterextrema demonstartioner, hon rör sig i samma extremistkretsar som expoiten.
Hon har enbart tagit sig till Borlänge för att fotas av expoiten.

Kan du länka till de tidigare fotona?
Det känns lite desperat annars av träskhögern (nej jag har ingen fantasi) desperat hävdar fusk. Men du kanske kan styrka det du påstår.
Citera
2016-05-09, 13:25
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraTraesk
Nu har du och Clay Allison upprepat detta ett hundratal gånger, vi känner till er uppfattning. Nu är det bra, gå och gör något annat, den här tråden behöver ny information.

Absolut, den behöver ny info. Lögner tänker jag fortsätta bemöta dock.
Citera
2016-05-09, 13:27
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Fråga inte mig, tänker inte sitta och gissa.

Det var ingen fråga. Att hon är en av de åsiktsförtryckande vänsteranhängangarna syns i videoklippet jag länkade.
Citera
2016-05-09, 13:31
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Det var ingen fråga. Att hon är en av de åsiktsförtryckande vänsteranhängangarna syns i videoklippet jag länkade.

Kan inte kolla YT nu, sitter på Exp...ehh..kontoret nu.
Citera
2016-05-09, 13:35
Medlem
blowns avatar
Citat:
Kan inte kolla YT nu, sitter på Exp...ehh..kontoret nu.

Hon skanderar "inga rasister på våra gator" och ber oss kryssa nummer 20, Dror Feiler i något val som var för ett tag sedan.

I de första intervjuerna hon gav så visar hon på samma yttrandefrihets-hat.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22748977.ab

"– Allting gick så fort. Jag bara kände att "det får inte marschera några nazister på våra gator" och så gick jag fram."

"– Däremot måste man våga visa att det inte är okej att nazister får demonstrera på våra gator."
Citera
2016-05-09, 13:39
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Hon skanderar "inga rasister på våra gator" och ber oss kryssa nummer 20, Dror Feiler i något val som var för ett tag sedan.

I de första intervjuerna hon gav så visar hon på samma yttrandefrihets-hat.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22748977.ab

"– Allting gick så fort. Jag bara kände att "det får inte marschera några nazister på våra gator" och så gick jag fram."

"– Däremot måste man våga visa att det inte är okej att nazister får demonstrera på våra gator."

Ha! Ja jävlar. Dror alltså? Jag får erkänna att uppmanar man folk att rösta på Dror så är man faktiskt toppslut.
Men det förändrar ingenting med bildens sprängkraft, den blev bra.
Citera
2016-05-09, 13:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Nja riktigt så fort gick det nog inte, hon var ju först tvunget att resa från Enskede till Borlänge.
Citera
2016-05-09, 13:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nja riktigt så fort gick det nog inte, hon var ju först tvunget att resa från Enskede till Borlänge.

Haha jo precis. Att hon råkade vara där just i den stunden när nu media skrivit om detta veckor före. Japp jo "råkade" vara just där och såg det hemska... Nja knappast va.
Citera
2016-05-09, 14:16
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Haha jo precis. Att hon råkade vara där just i den stunden när nu media skrivit om detta veckor före. Japp jo "råkade" vara just där och såg det hemska... Nja knappast va.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/nagon-maste-vaga-saga-ifran

"– Nazistiska Nordiska motståndsrörelsens kom gående och jag visste vilka de var. Jag blev förbannad när jag såg dem, så jag hoppade fram och körde min Nelson Mandela-gest."

Tror ni alltså att hon ljuger? De liksom kom bara gående, och hon liksom bara råkade se dem!
Citera
2016-05-09, 14:41
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ha! Ja jävlar. Dror alltså? Jag får erkänna att uppmanar man folk att rösta på Dror så är man faktiskt toppslut.
Men det förändrar ingenting med bildens sprängkraft, den blev bra.

Så är det! Bilden har ett fantastiskt starkt budskap, som gör sig jättebra utomlands. I Sverige är jag rädd att det tolkas av media och makthavare som ett intyg på att folk vill inskränka yttrandefriheten.
Citera
2016-05-09, 15:07
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Så är det! Bilden har ett fantastiskt starkt budskap, som gör sig jättebra utomlands. I Sverige är jag rädd att det tolkas av media och makthavare som ett intyg på att folk vill inskränka yttrandefriheten.

Jo precis i Sverige har hon fan inget att vara rädd för protesten i sig inte värt ett dugg. Möjligt skulle det varit värt ett skit i 1960 talets USA typ. Nu är det mest bara löjligt. De utsatta och de som nu blir misshandlade och får yxor i dörren är ju de stackars nassarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in