2016-05-08, 20:08
Medlem
MrSkargards avatar
Vem kan tänkas ersätta Traustason?
2016-05-08, 20:10
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Vem kan tänkas ersätta Traustason?

Det sades ju att Norrköping försökte värva Magnus Eriksson i vintras. Nytt försök?
2016-05-08, 20:17
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det sades ju att Norrköping försökte värva Magnus Eriksson i vintras. Nytt försök?
Nej tack säger jag i sådana fall. Då ser jag hellre att man ger Citaku en ärlig chans.
Vilka andra yttermittfältare finns det i AS, förutom Traustason, som alltid ger 100% både offensivt och defensivt?
2016-05-08, 20:18
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Nej tack säger jag i sådana fall. Då ser jag hellre att man ger Citaku en ärlig chans.
Vilka andra yttermittfältare finns det i AS, förutom Traustason, som alltid ger 100% både offensivt och defensivt?

Jakob Ankersen.
2016-05-08, 20:29
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkbord
Jakob Ankersen.

Fram till förra omgången hade jag bytt honom mot typ vilken annan ytter som helst.

Vi får se vad hans explosion emot Gefle kan ge den här fortsätta våren. Fortfarande skeptisk. Bör spelas på vänsterkanten, och då är ju Rieks bättre egentligen.
2016-05-08, 20:30
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Kerim Mrabti.
2016-05-08, 20:34
Medlem
junkbords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Fram till förra omgången hade jag bytt honom mot typ vilken annan ytter som helst.

Vi får se vad hans explosion emot Gefle kan ge den här fortsätta våren. Fortfarande skeptisk. Bör spelas på vänsterkanten, och då är ju Rieks bättre egentligen.

Fast han ger alltid 100% i både offensiven och defensiven.
Sen att han trillar boll och misslyckas ganska ofta på sina offensiva rusher är ju en annan femma.
2016-05-08, 20:52
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Kerim Mrabti.
DÄR har vi en riktig drömvärvning. Eller ja, hans knä är ju trasigt iofs. Men annars så, jävlar vilken spelare.
2016-05-08, 20:57
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
DÄR har vi en riktig drömvärvning. Eller ja, hans knä är ju trasigt iofs. Men annars så, jävlar vilken spelare.
Mm, fin spelare! Ni har lika stor chans att få Zlatan att avsluta karriären hos er. Nöj er med CL-Basse och jobba på Elmander nu.
2016-05-08, 20:57
Medlem
Otroligs avatar
Eftersom vi har stundande CL-kval och som det verkar en rimlig chans att försvara vårt guld vill jag se en (rimlig) satsning. Tror själv på Magnus Eriksson som trots allt varit nära oss förut. Om Guillermo Molins mot förmodan inte får förlängt kanske han kan få en nytändning hos oss. Noterar även att Othman El Kabir sitter på utgående kontrakt - kanske läge att hugga? Verkar väldigt intressant.
2016-05-08, 20:59
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Mm, fin spelare! Ni har lika stor chans att få Zlatan att avsluta karriären hos er. Nöj er med CL-Basse och jobba på Elmander nu.
Jag är nöjd med Basse. Förstår inte riktigt kritiken han fått från DIF-håll...
2016-05-08, 21:31
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Jag är nöjd med Basse. Förstår inte riktigt kritiken han fått från DIF-håll...
Jag tillhör inte heller hans belackare. Duglig Allsvensk anfallare, ingen Djurgårdsspelare bara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in