2016-05-08, 11:34
Medlem
Egon.Krenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Jo jag tror att jag förstått tråden. Rasisterna fick inte de bilder de ville ha. De blev övertrumfade och försöker nu med många olika argument bevisa att de egentligen inte blev medialt överkörda.
Eftersom bilden i Borlänge inte stämmer med nazisternas självbild måste bilden göras om.

Läs trådstarten så ser du anslaget.
" Är bilden ev. shoppad? "

Det är med visst eftertryck bevisat att den inte är.
De som menade att bilden var en bluff och hänvisade till att färgnyansen på bilen bakom såg suspekt ut, eller att utsmyckningen på pizzerians skyltfönster såg konstigt ut, kanske är den kategorin människor som refererar till sig själva som "realister"....

Mindre realistiska människor än just gruppen "realister" får en leta väldigt länge efter!
Citera
2016-05-08, 11:38
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Fler bilder, här från Italien:

https://www.facebook.com/fanpage.it/videos/1297322560289415/

Oj, helvetet! 300 000 visningar på en italiensk Fbook-sida. Sjukt genomslag, den där pizzerian gnuggar händerna.
Måste ringa Italien och berätta för dem att allt är fejk
Citera
2016-05-08, 11:40
Medlem
thewellovedones avatar
Känns som om svensk PK-media har tappat intresset för bilden. Så var detta femtonminuterskändisskapet slut för Tess del.
Citera
2016-05-08, 11:41
Medlem
Pixelmans avatar
Att göra om historien är en av nszismens grundpelare. Så att det hävdas att bilden är fejk är ju bara ett kvitto på att den är sann och riktig. Vidrigt att dessa svin tillåts "demonstrera" på arbetarnas heligaste dag. Avgå alla nassar.
Citera
2016-05-08, 11:41
Medlem
Bajen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Känns som om svensk PK-media har tappat intresset för bilden. Så var detta femtonminuterskändisskapet slut för Tess del.
Precis, men "dofterna" fortsätter som om den togs igår.
Citera
2016-05-08, 11:44
Medlem
Bajen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixelman
Att göra om historien är en av nszismens grundpelare. Så att det hävdas att bilden är fejk är ju bara ett kvitto på att den är sann och riktig. Vidrigt att dessa svin tillåts "demonstrera" på arbetarnas heligaste dag. Avgå alla nassar.
Din lilla fascist, förbjud allt som inte passar in i din världsbild.....du är fan inte klok..
Citera
2016-05-08, 11:45
Medlem
vinbras avatar
Citat:

Ja nu handlar det bara om ett globalt intresse:

http://www.expressen.se/nyheter/dokument/varlden-hyllar-tess-asplunds-hojda-nave/
Citera
2016-05-08, 11:46
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajen666
Precis, men "dofterna" fortsätter som om den togs igår.

Men det är ju nu som bildens genomslag bevisas, den sprids runt om i världen. Klart som fan att AB inte skriver om den dag ut och dag in.
Som sagt, en italiensk Fbook-sida har närmare 300 000 visningar på bilden.
http://edition.cnn.com/2016/05/05/europe/swedish-protest-nazis-woman/index.html

Och jag diskuterar fortfarande inte vem som har rätt eller fel, bara att bilden inte är fejk och att den mycket väl kan bli en klassiker.
Citera
2016-05-08, 11:47
Medlem
thewellovedones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Krenz
De som menade att bilden var en bluff och hänvisade till att färgnyansen på bilen bakom såg suspekt ut, eller att utsmyckningen på pizzerians skyltfönster såg konstigt ut, kanske är den kategorin människor som refererar till sig själva som "realister"....

Mindre realistiska människor än just gruppen "realister" får en leta väldigt länge efter!

Nej! Vi menar att det var arrangerat, inte fotoshoppat. Dessutom så består bildkritikerna av alla sorters människor, i mitt fall jude och gay-bear så sluta med att anklaga alla som inte dyrkar expo och Tess för att vara nazister.
Citera
2016-05-08, 11:54
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Nej! Vi menar att det var arrangerat, inte fotoshoppat. Dessutom så består bildkritikerna av alla sorters människor, i mitt fall jude och gay-bear så sluta med att anklaga alla som inte dyrkar expo och Tess för att vara nazister.

Du har fortfarande inte förklarat hur den är arrad?
Det finns ett foto på mig, jag passerar mållinjen i ett maraton, som publicerades i en tidning. Var det arrat eftersom fotografen från tidningen visste att att ett lopp pågick och därför ställde sig vid mållinjen? Jag visste ju dessutom att maratonlopp bevakas bevakas av media.
Var detta foto på mig en scam och oärligt?
Citera
2016-05-08, 12:04
Medlem
MosterAugustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixelman

Är du go eller? Trotskisterna i RS är revisionister per definition. Och även antirevisionisterna är kända för att hitta på egen historia.

Dagens svenska nazister är för övrigt på tok för prydliga för att göra sig bra på bild. Tacka vet jag tyska och ryska nassar!
Citera
2016-05-08, 12:05
Medlem
Känns som att folk börjar lessna på alla gnällande konspirationsteoretiker i brunt.
Tom de ivrigaste SD arna i min bekantskapskrets börjar skruva på sig lite obekvämt när detta kommer på tal.
Bilden är äkta. Punkt slut. Ni ser skitnödiga ut och gör bort er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in