Citat:
Ursprungligen postat av
junk
Kan ha varit i hennes gamla företag som hon verkar ha lagt ner 2014 eller?
Det tror jag inte, jag tror inte att det var gamla skulder. Jag är övertygad om att medierna regelbundet kollar upp Sahlins eventuella skulder.
Men jag förstår det inte heller, är det hennes styrelseuppdrag och liknande som hon skattar för lite för?
Sen så är det så mycket som fortfarande är oklart.
1. Gick Sahlin och livvakten på visningen tillsammans eller gick Sahlin ensam? Varför då i så fall? Om inte HLS kunde varför skickade han inte hustrun, en släkting, varför hans chef?
2. Har frun överhuvudtaget varit på visning? Jag har inte sett någon som frågat detta.
3. Någon skrev att frun eventuellt kunde vara källan, inte särskilt osannolikt. Om ens man, sedan inte ens ett år, avslöjats med att vara otrogen och eventuellt planerar flytta ihop med sin eventuella älskarinna, så kan jag tänka mig att man är rätt så förbannad.
4. Hur nära förhållande har livvakten och Sahlin egentligen haft, han får ett jobb till betydligt högre lön än befogat, är aldrig på jobbet, får ett förfalskat intyg, en parkeringsplats för sin lyxbil, och hon säger att hon anställer honom privat? Hon har hans syster som praktikant? Hon går på premiär med systern?
Även om de inte har ett kärleksförhållande så är det definitivt vänskapskorruption. Eller tjänster och gentjänster. Gentjänst för vad kan man fråga?
Varför kände hon att hon ville ha en livvakt på jobbet? Varför ville hon ha det på Riksidrottsstyrelsen? Var det i så fall samma livvakt? Hur kommer det sig att han är vän med Sahlins son på Facebook? Om nu Sahlin är otrogen så finner jag det osannolikt att sonen skulle vilja vara vän med HLS, men han kanske inte vet något om den eventuella affären.