2016-05-01, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surfbluesshitgaze
Såg nån G4S/nåt mer glida förbi tidigare

Verkar ha vart en fla ncl g4s, slängdes upp en bild på instagram för någon timma sen som verkar stämma överens med det du såg
Citera
2016-05-01, 17:17
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StickDa
Enda gången man lägger märke till ristningar är just den enda gången. Så länge det körs på andra håll så har man något att titta på som etsningar, tags, målningar.

Jävla synd för dom som torska.

Någon från MAG vakna upp.

Såg att IÖ05 har kört vid den rivna statoil nära nordstan. Vet inte om den har funnits där ett tag eller inte.

Vet inte om det tagits upp i tråden men IÖ05 är ju ÖIS ultras grupp Inferno Örgryte.
Citera
2016-05-02, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopgivingafuck
Verkar ha vart en fla ncl g4s, slängdes upp en bild på instagram för någon timma sen som verkar stämma överens med det du såg
såg det, slöseri med färg och skattemedel
Citera
2016-05-02, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Vet inte om det tagits upp i tråden men IÖ05 är ju ÖIS ultras grupp Inferno Örgryte.

Vet inte om detta heller tagits upp i tråden men SG04 är ju en ultras grupp för IFK, Supras Göteborg. Jag undrar när det står "GAIS" eller "GTK" (Gais Tifo Kings) om det har något med laget GAIS att göra?!

Nej förlåt, ska sluta göra narr av dig. Jag tror inte att just din precisa formulering tagits upp i tråden, men om du läser några sidor bak så ser du att supporter-klottret har diskuterats.

Hur tycker ni Apriloffensiven varit? Nu är det nu maj, kommer Göteborgs scen att stagnera? Jag tror den kommer florera i och med vårkänslor, bärs och värme!
Citera
2016-05-02, 15:28
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zomogen
Vet inte om detta heller tagits upp i tråden men SG04 är ju en ultras grupp för IFK, Supras Göteborg. Jag undrar när det står "GAIS" eller "GTK" (Gais Tifo Kings) om det har något med laget GAIS att göra?!

Nej förlåt, ska sluta göra narr av dig. Jag tror inte att just din precisa formulering tagits upp i tråden, men om du läser några sidor bak så ser du att supporter-klottret har diskuterats.

Hur tycker ni Apriloffensiven varit? Nu är det nu maj, kommer Göteborgs scen att stagnera? Jag tror den kommer florera i och med vårkänslor, bärs och värme!
Gissar att det blir som vanligt, lika mycket färg som innan i år, mer ös och mer torsk...
Citera
2016-05-03, 21:45
Medlem
Mileys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkuk
Smack kommer vara geniförklarad om 10år, då kommer alla vilja måla som hen.
Som alla genier, tror attt smack skulle vara den bästa någonsin på att biffa.

Folk målade som Smack för 15 år sedan. Han kommer säkerligen inte äns vara ihågkommen om 10 år då h*n knappt bidrar till scenen.
Senast redigerad av Miley 2016-05-03 kl. 21:57.
Citera
2016-05-03, 21:57
Medlem
Mileys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Gissar att det blir som vanligt, lika mycket färg som innan i år, mer ös och mer torsk...

"Lika mycket färg som innan i år, mer ös mer torsk"?

Hur färsk är du inte?

Det kommer bli mer som det alltid blir när det blir mer bekvämligt klimat.

Du kan knappt formulera dig på en åtta årings nivå. Sluta spela fin färsking.

Sen så bör folket här ge fan i att försöka spekulera ut vem eller vilka som har åkt fast eller inte. Vad i helvete, är ni fjortonåriga småflickor som suktar efter saftiga detaljer om allt och alla på scenen?
Senast redigerad av Miley 2016-05-03 kl. 21:59.
Citera
2016-05-03, 22:32
Medlem
Kennethkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miley
Folk målade som Smack för 15 år sedan. Han kommer säkerligen inte äns vara ihågkommen om 10 år då h*n knappt bidrar till scenen.

Vilka är det äns som bidrar menar du, man kunde se liknade eller lika av det mesta för 1-4-10- 20 -30-100år tillbaka.
Jo då, om hen håller upp mängden i ett par år så kommer det läggas på folks minne och speciellt om dom ogillar det. Typ rune skooog är ju ett sånt exampel som kommer bli ihågkommet både av graffiti writers och vanliga civila. Vad skriver du?
Citera
2016-05-04, 01:05
Medlem
timewasters avatar
Visst smack tagar ju en del men stilmässigt är det ju inget att ha.. Hans throws, om man nu ens kan kalla det throws, som jag sett är på dagis nivå.
Citera
2016-05-04, 12:11
Medlem
Mileys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkuk
Vilka är det äns som bidrar menar du, man kunde se liknade eller lika av det mesta för 1-4-10- 20 -30-100år tillbaka.
Jo då, om hen håller upp mängden i ett par år så kommer det läggas på folks minne och speciellt om dom ogillar det. Typ rune skooog är ju ett sånt exampel som kommer bli ihågkommet både av graffiti writers och vanliga civila. Vad skriver du?

H*n har ju en ganska så typisk 00-stil. Den stilen är passerad, liksom inget nytänkande utan samma skit som folk har gjort tidigare fast för 16 år sedan.

Dom som bidrar är dom som får scenen att utvecklas inte dom som kör samma skitstil på repeat.

Sen vad eller om jag skriver något ska du totalt skita i.
Citera
2016-05-06, 15:22
Medlem
Retornofdes avatar
Att ni ens diskuterar Smack här...
Citera
2016-05-06, 16:56
Medlem
VR har langat nytt godis vid luffarhemmet mitt emot magasinen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in