Körs det spårvagnar i Göteborg fortfarande? Va längesen man såg nån film eller något klipp från gbg, från Sthlm kommer en hel del men från gbg har jag nog inte sett sen typ scandinavia filmen eller f-ups filmen, visst västtåg och sånt har man ju sett lite men inget spårvagnsaction, nån som har nått gött klipp eller nått instagram konto att dela med sig av?
Körs det spårvagnar i Göteborg fortfarande? Va längesen man såg nån film eller något klipp från gbg, från Sthlm kommer en hel del men från gbg har jag nog inte sett sen typ scandinavia filmen eller f-ups filmen, visst västtåg och sånt har man ju sett lite men inget spårvagnsaction, nån som har nått gött klipp eller nått instagram konto att dela med sig av?
Förra sommaren och sommaren innan kördes det relativt mycket vagn ändå, i år har det varit mycket lugnare. Vet tyvärr inget klipp på rak arm :/
Kan inte bara va jag som tycker att scenen är helt jävla död just nu jämfört med endast 3-4 år sen? Känns som att ingen målar längre, flera aktiva/omtyckta har dött osv.. Riktigt deppig graff i gbg senaste tiden..