• 1
  • 2
2016-05-05, 14:20
Bannlyst
Har noterat i gbg att väldigt många 18-20 åriga pojkar har halvlångt bakåtkammat hår (inte så mycket vax däremot) ofta en töntig keps med, och märkeskläder. Är detta inne nu bland män?
Citera
2016-05-05, 14:36
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agaton1
Har noterat i gbg att väldigt många 18-20 åriga pojkar har halvlångt bakåtkammat hår (inte så mycket vax däremot) ofta en töntig keps med, och märkeskläder. Är detta inne nu bland män?

Du svarade nog på din egen fråga.
Citera
2016-05-05, 14:41
Medlem
pojkar/män? du har dubbelt påstående och frågeställning.
Citera
2016-05-05, 14:46
Medlem
Sourcreamchipsens avatar
Det är populärt bland hockeykillarna i 18-årsåldern att ha jeans, långt hår med kepsen bakofram. Håret bakom öronen.
Citera
2016-05-05, 15:02
Medlem
gilbert25s avatar
Den klassiska bakåtvända kepsen med diverse NHL lag.
Citera
2016-05-05, 15:10
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gilbert25
Den klassiska bakåtvända kepsen med diverse NHL lag.

Precis som många redan har svarat och även du så är det oftast folk i 15-25 år åldern som springer runt med tjejfrisyr med håret bakom öronen en ralph lauren tröja och även en ralph lauren keps bak och fram. Sen får vi inte glömma dom klassiska converse skorna och dom alldeles för tighta jeansen, Den klockrena hulebäck stilen!
(Tänker på Hulebäcksgymnasiet i Mölnlycke där alla klär säg så här)
Senast redigerad av Gbg-Smoke 2016-05-05 kl. 15:12.
Citera
2016-05-05, 15:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Precis som många redan har svarat och även du så är det oftast folk i 15-25 år åldern som springer runt med tjejfrisyr med håret bakom öronen en ralph lauren tröja och även en ralph lauren keps bak och fram. Sen får vi inte glömma dom klassiska converse skorna och dom alldeles för tighta jeansen, Den klockrena hulebäck stilen!
(Tänker på Hulebäcksgymnasiet i Mölnlycke där alla klär säg så här)
Ja det var precis vad jag syftade på.
Citera
2016-05-05, 15:27
Medlem
Som GBG-smoke säger, Ralph Lauren tröjor, en keps bak och fram med håret bakom öronen, ett par tajta svarta jeans och ett par vita skor. Alt. Gant-tröjor då och då. Tror att de ser coola ut, ser snarare patetiska ut...
Citera
2016-05-05, 17:05
Medlem
ascHacks avatar
Måste erkänna att jag har halvt bakåtkammat hår, men hade jag fått byta frisyr med Henrik Lundqvist så hade jag gjort det direkt. Vad har ni för frisyrer som är årsmodell äldre? Finns ju inte oändligt med frisyrer. Snaggat är i och för sig trevligt som fan på sommaren, men man sumpar chansen på hälften av brudarna som inte gillar snagg.
Citera
2016-05-05, 18:09
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Jo, det är väl många som ser ut så. En såndär jävla löjlig Zlatan-knut är ännu mer populär.
Citera
2016-05-05, 18:28
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Jo, det är väl många som ser ut så. En såndär jävla löjlig Zlatan-knut är ännu mer populär.

Jo man har noterat det. Samt en del har såna där löjliga glasögon Jimmie Åkesson fejkar med...
Citera
2016-05-05, 19:05
Medlem
cmbws avatar
Jag skulle nog vilja säga att där man ser flest knutar idag är inom hipsterfolket. Man är inte marxist om man inte valt att odla antigen skägg eller långt hår.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in