Citat:
Ursprungligen postat av
BerraTraesk
Obegripligt att man kan vara så inskränkt; det finns en riktig värld utanför din liberala idiotmedia, där finns arbetande och bildade människor som tycker att ni är idioter.
Tänk efter själv: ni hyllar en bild där en yrkesdemostrant fotas av en galning från en politisk övervakningsorganisation, för att den får spridning till idioterna i bubblan. Ingen utanför er psykos bryr sig.
Obegripligt att någon som skriver felfri text inte kan läsa. Var har jag hyllat bilden annat än att jag kallat den en lyckad propagandakupp. Asplund och Lagerlöf lyckades - med eller utan samarbete - skapa en bild som gör att NMR's demonstration endast blev en kuliss åt ett antirasistikst budskap. Ett budskap som sprids i internationell press och som får NMRs frontpersoner att framstå som löjliga.
Det är inte för att jag tycker så, jag bara konstaterar faktum.
Sen går det ju utan problem att vända på ditt resonemang. Det finns - hör och häpna - bildade personer som tycker att NMR, nazister, nationella etc är idioter. Och skulle vi ge oss in på genomsnittlig bildningsnivå i de olika grupperna vet du lika väl som jag var vi hamnar.
NMR önskar att även de hade yrkesdemonstranter, de älskar ju gatuauktioner. Dela ut flygblad, fniss, och ränna runt. Det kan man ju se bara i denna tråden hur flera fantiserar om att våga göra samma ska mot en vänsterdemonstration.
Det är rätt rörande att en rörelse som max kan dra ihop några hundra menar att det är de andra som är i en psykos. Men men.