2016-05-04, 05:58
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habbakuk
Jag har argumenterat för min sak. Kom med motbevis ist smarthuvud.

Argument är en sak, bevis är en annan.

Bevis - sen kan vi diskutera.
Citera
2016-05-04, 05:59
Bannlyst
Citat:
Har jag skrivit något om arbetare och lågintelligenta? Du är så stenad att du inte kan skilja på inlägg.

Jag har förklarat varför jag anser bilden arrangerad och nej jag har inga bevis och du har inga motbevis.

Kom tillbaka när du är nykter.

(FB) Expo-David tar årets bild - eller är det fusk? Där säger du att hon inte vet vad ett arbete är.

(FB) Expo-David tar årets bild - eller är det fusk? Där kallar du henne lågintelligent.

Allt jag sett från dig är "bilden är arrangerad, jag vet för att jag vet att den är arrangerad".

Det är inte jag som ska komma med motbevis utan du som ska komma med bevis.

Jag är faktiskt väldigt stenad just nu och jag har ändå bättre koll än dig på vad du sagt och inte sagt. Vad säger det om dig?
Citera
2016-05-04, 06:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
(FB) Expo-David tar årets bild - eller är det fusk? Där säger du att hon inte vet vad ett arbete är.

(FB) Expo-David tar årets bild - eller är det fusk? Där kallar du henne lågintelligent.

Allt jag sett från dig är "bilden är arrangerad, jag vet för att jag vet att den är arrangerad".

Det är inte jag som ska komma med motbevis utan du som ska komma med bevis.

Jag är faktiskt väldigt stenad just nu och jag har ändå bättre koll än dig på vad du sagt och inte sagt. Vad säger det om dig?

Om du är stenad så ska du ge fan i att skriva på Flashback för det är väldigt svårt att lista ut vad du menar.
Citera
2016-05-04, 06:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Argument är en sak, bevis är en annan.

Bevis - sen kan vi diskutera.

Kom med motbevis - sen kan vi diskutera. Om inte så kan vi argumentera.
Citera
2016-05-04, 06:06
Bannlyst
Citat:
Om du är stenad så ska du ge fan i att skriva på Flashback för det är väldigt svårt att lista ut vad du menar.

Hm. Vet inte hur jag ska dumma ner det ytterligare. Sista försöket:

Du hävdade att hon inte vet vad ett arbete är. Hur vet du detta?
Du kallade henne lågintelligent, hur vet du detta?

Citat:
Kom med motbevis - sen kan vi diskutera. Om inte så kan vi argumentera.

Det är inte så en debatt fungerar. Läs på om Russels tekanna och förstå ditt felslut https://sv.wikipedia.org/wiki/Russells_tekanna
Citera
2016-05-04, 06:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Ja, vi är överens om att den bilden är arrangerad. När det gäller Expo-fotot så kan vi se på andra bilder som togs av samma händelse att mötet var organiskt och inte arrangerat (såvida polisen och demonstranterna inte var med på det). Det är bara att hennes närvaro kanske var koordinerad med Expo-personerna.

Den kan vara arrangerad för det. Hon går fram till de nordiska frihetskämparna gör sitt Black power Heil just då, är den yrkeskriminelle David där ifrån den terrorist stämplade organisationen Expo och ta bilden.

Dvs var ingen spotangrej. Den bild man jämför med , är när den där psyksjuka kvinna i Växjö 1985 som kränker en skinheads demokratiska rättigheter att få demonstrera genom att slå med handväska.

Är den här neger kvinna också psyksjuk precis som den där kvinna i Växjö va?
Senast redigerad av Niggers 2016-05-04 kl. 07:17.
Citera
2016-05-04, 07:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Foolson
Utan tvekan så. Undrar om det har prövats någon gång?

Man undrar hur det hade låtit om personerna i demonstrationståget svarat med att heila tillbaka mot henne?
Det hade varit årets bild.

Att media och henvänstern hyllar svarta rasistiska yttringar är rätt underhållande, men också rätt skrämmande.

Problemet är att ANC rätta bild har aldrig kommit fram i Svensk media. Rövhål som Olof Palme lyfte fram Nelson Mandelas som någon slags "frihetskämpe" när han var en terrorist och idag är folk så jävla hjärntvättade om Mandelas så kallade gärningar.

Men ett black power heil är i min värld samma sak som en heil Hitler hälsning , där av bör hon dömas för hets emot folkgrupp, och nu har många sett bilden därav bör straffet vara fängelse.

Kan man döma David Park för hets emot folkgrupp, så skall den här kvinna också och göras det.
Citera
2016-05-04, 07:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iseld
https://www.facebook.com/asplund3?fref=nf

Hon är tydligen med i asylrörelsen i sthlm https://www.facebook.com/AsylrorelsenStockholm/posts/10202545840821712

.

Det där bevisa att hon är en professionell bråkmakare, hon har alltså rest ifrån Stockholm till Borlänge för att ställa med bråk och hon sprider vänstervridna yttringar på Facebook. Hon har nära kopplingar till subversiva element som Asylrörelsen Stockholm och andra samhälles farliga grupperingar.

Hittade den här bilden https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/12513558_975058979225947_1249615184986861344_o.jpg där man angriper kapitalismen, dvs det här alltså riktig samhälles farliga element i klass med Kommando Holger Meins och liknade.

Det finns ingen Maria-Teresa Tess Asplund på ratsit, så antingen har hon skyddade personuppgifter eller så använder hon inte sitt korrekta namn på Facebook. Det finns en kvinna i Hägersten som passar in på hennes namn, men 100%.
Senast redigerad av Niggers 2016-05-04 kl. 07:23.
Citera
2016-05-04, 07:21
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Det där bevisa att hon är en professionell bråkmakare, hon har alltså rest ifrån Stockholm till Borlänge för att ställa med bråk och hon sprider vänstervridna yttringar på Facebook.

Det finns ingen Maria-Teresa Tess Asplund på ratsit, så antingen har hon skyddade personuppgifter eller så använder hon inte sitt korrekta namn på Facebook. Det finns en kvinna i Hägersten som passar in på hennes namn, men 100%.

Hej!
Hörru, om jag springer ett maratonlopp och en fotograf från AB fotar mig när jag springer i mål, skulle du då motsätta dig den bildens popularitet med argumentet "det är arrat, löparen var ej där av slump"?
Citera
2016-05-04, 07:23
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epicedium
Här finns artikel samt filmklipp från DT:

http://www.dt.se/dalarna/borlange/bilden-av-kvinnans-protest-engagerar-1

Djäklar vad snabba de var att putta bort den vita killen, men inte negern som står 1 meter ifrån dem?
Sen så känns det att hon kom i sällskap med expo killen.
Citera
2016-05-04, 07:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hej!
Hörru, om jag springer ett maratonlopp och en fotograf från AB fotar mig när jag springer i mål, skulle du då motsätta dig den bildens popularitet med argumentet "det är arrat, löparen var ej där av slump"?

Men det här inget maratonloop, man försöker upphäva att detta är en spontan grej att en neger kvinna ställer sej i vägen för ett demokratisk förankrat demonstrations tåg och gör ett black power heil, dvs den här kvinna har tagit regi troligen av den här David.

Lite som den där negern kvinna vägrade flyttade på sej på 60 talet i någon buss i Amerikas södern.

Den här bilden http://bonnier.imgix.net/flagof-Jw6Dv6MqwhbDx2OdPJCE8g.jpg?auto=format&ixjsv=1.0.2 4&rect=27%2C0%2C1445%2C1000&w=750 är också världskänd, men fortfarande tagen av en propaganda fotograf.
Citera
2016-05-04, 07:31
Medlem
Menimienais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Hej!

WoW du är en idiot, för det första mitt kära lilla stolpskott så finns det ett par punkter vid en MÅLLINJE som är optimalt att fota ifrån och man vet att det alltid kommer någon i mål.
men däremot på en demostration som är i konstant rörelse så är det extremt svårt att få en "perfekt" bild då man aldrig vet när de kommer till just den platsen.
Sen är frågan, om hon har en koppling till vänstern tidigare så är det ju inte så svårt att fråga om hon vill göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in