2016-05-03, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det kan diskuteras. Tuff jävla tjej vilket som, där snackar vi cojones.

LOL
Grabbarna i tåget hade inte rört ett finger på henne även om det varit kliniskt fritt från både press, åskådare och hennes kompis från Expo.

Självklart är den arrangerad.
Men visst är den lyckad för att illustrera två helt vitt sklida åsikter/ideologier/kulturer whatever.
Torde väl vara svårt att hitta större "motpoler".
Senast redigerad av MrStreamer 2016-05-03 kl. 15:40.
Citera
2016-05-03, 15:42
Medlem
Eroticon6s avatar
Skönt att negerkvinnan åker till sverige i ett jetplan som nazisterna uppfann. Sen åtnjuter hon allt vita mannen skapat i sverige och gör en svart makt hälsning framför vita män som försvarar sin rätt til landet som håller på att förstöras bit för bit av invandrare från icke vita länder. Skön tjej, satsar mitt liv på att ho åker tillbaka till afrika så snart hon inte kan tjäna lätta pengar på att bo i sverige. Hennes agerande är sinnesjukt rasistiskt.
Citera
2016-05-03, 15:42
Avslutad
Jag litar inte blint på denna källa, men att han kommer från EXPO stämmer ju. Samt att kvinnan på bilden är vice ordförande och talesperson för "Fokus afrofobi." Och att hon tidigare i år har dykt upp här och där på olika demonstrationer och "råkat" hamna i media...

Det enda jag (ännu) inte har hittat och dubbelkollat är om fotografens namn verkligen står på hennes privata foto. Som på ett av fotona i länken nedan. Men det mesta tyder ju på att allt var arrangerat... Sorgligt att man inte bara kan visa verkligheten som den är! Fattar man inte att det kan avslöjas och att man bara sabbar för sig själv?

Annars hade jag supportat vad bilden står för till 100 %, men jag vill fan inte ha någon vinklad och påhittad sanning presenterad för mig. Oavsett om det är höger eller vänsteraktivister som hållet på så!

"Kommunisterna och vänstern arbetade hårt i Borlänge för att få fram nya ikoner. Fotografen David Lagerlöf skapade denna bild.

David jobbar på Expo.

Kvinnan heter Tess Asplund

Vice ordförande och talesperson, Fokus afrofobi"

Hon var en av de som provocerade fram bråk med polackerna under folketsdemonstration. Spelade sen oskyldig framför ABs kamera."

https://www.facebook.com/MartinPH9generator/posts/10153633823992781
Citera
2016-05-03, 15:43
Medlem
Lydans avatar
Det är ju inte så stor skillnad på den här bilden, och om Expo bara hade "klätt upp" några nazister och fotat i en studio. Med skillnaden att den bilden antagligen hade varit bättre.

Det som hänt här ter sig uppenbarligen vara att Expo och demonstranten har arrangerat en bild, för att sedan sprida i kampanjsyfte.

Personligen ser jag inte hur det är mycket värre än att Terja. Bilden har ju ingen bakomliggande betydelse annat än att det är 2 rasistiska motståndare som möts. White power vs Black power. Ingen sida bör hyllas. Ingen sida har varit särskilt modig. Och det är definitivt ingen heroism bakom bilden.

Så fort hon blev bortknuffat sprang hon nog över till David: "Hur blev den, hur blev den? Nice! Bärsa nu eller?"
Citera
2016-05-03, 15:43
Medlem
Hon är extremvänster, det är samma skit.

https://www.youtube.com/watch?v=x7h_ojtXN0w

Heja heja..

Det var verkligen inte vågat att ställa sig sådär. Det fanns inget som kunde hända.

Hoppas de ställer sig likadant mot de högerextrema inom Miljöpartiet när de sympatiserar med islamister.
Senast redigerad av stampentrekant 2016-05-03 kl. 15:45.
Citera
2016-05-03, 15:44
Medlem
PK-befriads avatar
Marxistfanatiker som henne skulle säkerligen kasta svenska dissidenter i Gulagläger om de kunde. Dessa marxister är inga bra människor. Hon brinner säkert för folkmord på vita.
Citera
2016-05-03, 15:45
Medlem
valleros avatar
Jag fick fram det som jag antog var sant: Att DL och kvinnan känner varann och att kvinnan är en känd vänsteraktivist. Sen får man väl själv avgöra ifall det hela är arrangerat eller inte.
Det lär iaf helt klart inte bli "Årets bild" vilket DL säkert hoppades på...
Citera
2016-05-03, 15:45
Medlem
Eroticon6s avatar
[quote=Eroticon6|57151279]Skönt att negerkvinnan åker till sverige i ett jetplan som nazisterna uppfann. Sen åtnjuter hon allt vita mannen skapat i sverige och gör en svart makt hälsning framför vita män som försvarar sin rätt til landet som håller på att förstöras bit för bit av invandrare från icke vita länder. Skön tjej, satsar mitt liv på att ho åker tillbaka till afrika så snart hon inte kan tjäna lätta pengar på att bo i sverige. Hennes agerande är sinnesjukt rasistiskt.

Varför skrattade dem inte bara åt henne det hon gör är ju bara komiskt.
Citera
2016-05-03, 15:46
Medlem
Kan någon göra en kreditkontroll på henne så man kan se inkomst ? =) Vad hon bidragit till samhället.
Citera
2016-05-03, 15:53
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Skönt att negerkvinnan åker till sverige i ett jetplan som nazisterna uppfann. Sen åtnjuter hon allt vita mannen skapat i sverige och gör en svart makt hälsning framför vita män som försvarar sin rätt til landet som håller på att förstöras bit för bit av invandrare från icke vita länder. Skön tjej, satsar mitt liv på att ho åker tillbaka till afrika så snart hon inte kan tjäna lätta pengar på att bo i sverige. Hennes agerande är sinnesjukt rasistiskt.

Nu är du jävligt OT. Men som man ropar... hon är född i Sverige. Du vet, svenskar ser olika ut. Crazy eller hur!?

Kan vara arrad, vad vet jag?
Citera
2016-05-03, 15:54
Avslutad
Kvinnan verkar ha döljt sina bilder på Facebook nu, innan hann jag se ett tiotal profilbilder... Varav minst en alltså ska ha blivit fotograferad av EXPO-fotografen, men nu hann jag ej dubbelkolla det:

https://m.facebook.com/MartinPH9generator/posts/10153633823992781#!/herrroger/posts/pcb.10154010002231163/?photo_id=10154010001681163&mds=%2Fphotos%2Fviewer %2F%3Fphotoset_token%3Dpcb.10154010002231163%26pho to%3D10154010001681163%26pro fileid%3D554108722%26source%3D48%26cached_data%3Dt rue%26ftid%3Du_0_s&mdf=1

Hon har även döljt tidigare inlägg, vilket för mig framstår som märkligt, eftersom de mest bara var om hennes tidigare aktioner och närvaro vid olika demonstrationer. Och det vill man väl inte dölja som aktivist? (Då borde hon väl även dölja inläggen om den här grejen).

Ja, om hon nu inte till exempel tror att det är till ens nackdel att man "råkar" dyka upp i media så ofta då...
Senast redigerad av sjelvefan 2016-05-03 kl. 16:09.
Citera
2016-05-03, 15:58
Medlem
Egon.Krenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Dels strecket på pizzeriafönstret ovanför kvinnans huvud, det slutar i en märklig böj. Sen även färgen på bilen vid kvinnans jacka. Den är i en mörkare nyans[...]
Haha! "Strecket på pizzafönstret"..."mörkare nyans på bilen"....

Realister är roliga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in