Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-05-02, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deepineuphoria
Antar att jag inte är först med det här men

Shock California Primary Poll: Trump 54, Cruz 20
http://www.breitbart.com/california/2016/05/02/shock-california-primary-poll-trump-54-cruz-20/

Så blir det när man tänder eld på Amerikanska flaggor

Haha om inte Cruz hoppar av imorgon
2016-05-02, 21:45
Medlem
checkthisout.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kricke123
Clinton 45, Trump 42 i Ohio

Det är en av svingstaterna, så lovande tecken att han knappar in där.
Den staten kan fixas lätt om Kasich accepterar VP. Det verkar dock inte som att han vill.
2016-05-02, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av checkthisout.
Den staten kan fixas lätt om Kasich accepterar VP. Det verkar dock inte som att han vill.
Från samma länk
Citat:
Part of the problem for Kasich is that voters feel he's neglecting his duties as Governor. Only
31% think he's paying enough attention to his current job, compared to 49% who think the
Presidential bid has caused him to pay insufficient attention to his Gubernatorial duties. Perhaps
because of that Kasich's approval rating has dropped from a 54/36 spread in early March down
now to a 46/40
spread
Skulle Trump nu välja GOP-kandidat, är det nog bäst att välja Rubio för latinos skull
2016-05-02, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm
Från samma länk

Skulle Trump nu välja GOP-kandidat, är det nog bäst att välja Rubio för latinos skull

Exakt för att göra bra ifrån sig i Miami. Inga mexikanare i Florida om jag mins rätt utan puerto ricans.

Trump och Rubio får muta dem samt lita på vita demokrater i swingstates längre upp i USA.
2016-05-02, 22:16
Medlem
checkthisout.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Exakt för att göra bra ifrån sig i Miami. Inga mexikanare i Florida om jag mins rätt utan puerto ricans.

Trump och Rubio får muta dem samt lita på vita demokrater i swingstates längre upp i USA.
Var det inte du som inte ville ha Rubio och istället någon som skulle hjälpa däruppe?

Citat:
Hilliry kommer också välja en hispanic så det blir +-0. Det Trump behöver är en svart VP det jag skulle ta är Tim Scott. Hispanic kommer bara vara avgörande i Florida. Rubio kan fixa det utan att vara VP. Det Trump behöver är svarta väljare i Ohio och Michigan.

2016-05-02, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av checkthisout.
Var det inte du som inte ville ha Rubio och istället någon som skulle hjälpa däruppe?

Som sagt han måste chansa antigen en svart för att vinna Michigan, Pennsylvania och Ohio. Eller Rubio för att vinna Florida samt Arizona på köpet.

Men det sägs att Trump tittar på Chris Christie, Rick Scott och John Kasich. Och det skrämmer mig för då kan man redan kasta in handduken.

Har en dålig känsla att Trump tar Chris Christie.
2016-05-02, 22:38
Medlem
CharlieMartels avatar
Chockerande attacker mot Trumps supportrar i Californien efter framgångssiffrorna.

Kallas manliga horor, visas röven och ges fingret.

(Vän av ordning undrar naturligtvis om vi får se motsvarande antiåkessonbeteende i nästa val)
Citat:
SHOCK VIDEO: ‘Dreamers’ flip off Trump supporters, shout expletives at passing cars

http://www.theamericanmirror.com/shock-video-children-flip-off-shout-expletives-at-trump-supporters/
2016-05-02, 22:42
Medlem
Citat:
Som sagt han måste chansa antigen en svart för att vinna Michigan, Pennsylvania och Ohio. Eller Rubio för att vinna Florida samt Arizona på köpet.

Men det sägs att Trump tittar på Chris Christie, Rick Scott och John Kasich. Och det skrämmer mig för då kan man redan kasta in handduken.

Har en dålig känsla att Trump tar Chris Christie.

Christie vore inte ett dåligt val, när man faktiskt tänker efter lite. Måste erkänna att jag inte var så hyped på honom till en början heller, men av dom 'kända' namnen är han nog bäst.
2016-05-02, 22:43
Medlem
Citat:

Här är min gissning på hans plan: säga att det är på tiden att Puerto Rico blir riktig stat.
2016-05-02, 22:54
Medlem
Ted Cruz den ödlan försöker med ett sista fejkförsök att få folk att inte rösta på Trump.

http://www.breitbart.com/video/2016/05/02/watch-trump-supporter-asks-cruz-are-you-canadian/
2016-05-02, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lille.Stockholm

Haha om inte Cruz hoppar av imorgon

Skulle han vara så envis att han kvar efter Indiana då är det inte bara över för honom i Presidentvalet men även i senaten.

Finns inte mycket som han kan göra för att förvåna folk längre, han har redan kört 2 hail mary's och resultatet blev en 17+ ledning för Trump.
2016-05-02, 23:06
Bannlyst
Citat:
Ted Cruz den ödlan försöker med ett sista fejkförsök att få folk att inte rösta på Trump.

http://www.breitbart.com/video/2016/05/02/watch-trump-supporter-asks-cruz-are-you-canadian/

Står och pratar en massa halvsanningar sen spär han på enorma lögner. Hoppas verkligen han ger sig efter imorgon om Trump tar det...men Cruz har ju sagt att han tänker vara kvar in i det sista.

http://www.breitbart.com/video/2016/05/02/hillary-blames-trumps-rhetoric-violence-rallies/

(Han verkar ha glömt bort att han redan är eliminated sedan NY hade primary...)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in