2016-05-02, 14:44
Medlem
scarlots avatar
Nytt CoD på gång, och det verkar som om man fortsätter med framtidsaction.

Denna gången verkar det bli i rymden, med rymdskepp och allt vad det innebär.
Tyckte trailern påminde mig mycket om Halo om jag ska vara ärlig.

Artikel M3: http://m3.idg.se/2.1022/1.657395/nya-call-of-duty-avslojat--har-ar-forsta-trailern

Länk till trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6pDN0HqCQaI
Citera
2016-05-02, 15:08
Medlem
Spurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scarlot
Nytt CoD på gång, och det verkar som om man fortsätter med framtidsaction.

Denna gången verkar det bli i rymden, med rymdskepp och allt vad det innebär.
Tyckte trailern påminde mig mycket om Halo om jag ska vara ärlig.

Artikel M3: http://m3.idg.se/2.1022/1.657395/nya-call-of-duty-avslojat--har-ar-forsta-trailern

Länk till trailer: https://www.youtube.com/watch?v=6pDN0HqCQaI

Döpt efter kommande Infinity war (Avengers) tro?
Citera
2016-05-02, 15:50
Moderator
^Eazs avatar
Alla delar med flyg lär vara skriptade utav helvete, ingen free flight.

Känner mest lite meh över det.
Citera
2016-05-02, 16:54
Medlem
Mafiabhoys avatar
Ser totalt hinkaktigt ut, vem fan köper ens Cod nuförtiden?

Cod franchise dog efter Black Ops.
Citera
2016-05-02, 17:33
Medlem
dovAkins avatar
Fan e det för skit? Jävla Rymd fighter, wanna be star wars
Citera
2016-05-02, 19:32
Medlem
DePumaTomtens avatar
Då man ser klippen i slutet från COD4 & MW2 så tänker man vad fan såg jag för skit innan dessa klipp? Massa maskiner, robotar och sci-fi skit.. Nä detta är inte COD fps! Tidigare COD är sköna och har bättre spelkänsla än de som släppts ut senaste 3 åren. De var inne på nå riktigt bra vid Black ops 2 sen *poof* så hoppade tiden fram i storyn och allt decennier. WTF happend?
Citera
2016-05-02, 19:39
Medlem
bojkotta detta skit, 90% av spelarna vill INTE ha något framtidsspel ändå gör dom ännu ett sånt spel

säger detsamma om BF5, bojkotta skiten om det blir ett BF som utspelar sig i framtiden.
Citera
2016-05-02, 20:28
Medlem
PussyLiquors avatar
Trailern var riktigt jävla dålig. Ingen röd tråd alls. Bara massa jävla ljud och maxade bilder med kaotiskt innehåll. Dock så tror jag att det blir ett riktigt nice spel. Jag spelar nästan uteslutande MP så jag längtar som fan efter en MP-reveal.
Citera
2016-05-02, 20:46
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agggorius
bojkotta detta skit, 90% av spelarna vill INTE ha något framtidsspel ändå gör dom ännu ett sånt spel

säger detsamma om BF5, bojkotta skiten om det blir ett BF som utspelar sig i framtiden.
Oj, 90%? Du råkar inte sitta på en källa till det påståendet? Om 90% nu inte vill ha något framtidsspel kommer de väl inte att köpa spelet, så din uppmaning känns ganska meningslös.
Citera
2016-05-02, 21:43
Medlem
DePumaTomtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Oj, 90%? Du råkar inte sitta på en källa till det påståendet? Om 90% nu inte vill ha något framtidsspel kommer de väl inte att köpa spelet, så din uppmaning känns ganska meningslös.
Tror han konstanterar att majoriteten av de som i vettig ålder alltså över 15 år som spelade COD4 när det kom och spelen därefter framtill COD: ghost tyckte att spelen var skönare att spela. Och förr hade man alltid full vänlista med folk på 360 alltid nya vid varje COD men senaste tre åren har jag inte ens skrapat ihop en handfull. Och nästan alla från förr spelar en bråkdel av de nya COD som kommer jämfört med förr, liksom jag. De är drivlösa och saknar grund längre.
Citera
2016-05-02, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER

räcker väl med att läsa kommentarerna på trailern, samt i sånna här trådar? 90% skriver att dom inte vill ha detta skit 10% skriver att det verkar nice.
Citera
2016-05-02, 22:00
Medlem
HAZARD17s avatar
Bojkotta allt futuristiskt skit oavsett om det är COD eller Battlefield.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in