Då man ser klippen i slutet från COD4 & MW2 så tänker man vad fan såg jag för skit innan dessa klipp? Massa maskiner, robotar och sci-fi skit.. Nä detta är inte COD fps! Tidigare COD är sköna och har bättre spelkänsla än de som släppts ut senaste 3 åren. De var inne på nå riktigt bra vid Black ops 2 sen *poof* så hoppade tiden fram i storyn och allt decennier. WTF happend?
Trailern var riktigt jävla dålig. Ingen röd tråd alls. Bara massa jävla ljud och maxade bilder med kaotiskt innehåll. Dock så tror jag att det blir ett riktigt nice spel. Jag spelar nästan uteslutande MP så jag längtar som fan efter en MP-reveal.
bojkotta detta skit, 90% av spelarna vill INTE ha något framtidsspel ändå gör dom ännu ett sånt spel
säger detsamma om BF5, bojkotta skiten om det blir ett BF som utspelar sig i framtiden.
Oj, 90%? Du råkar inte sitta på en källa till det påståendet? Om 90% nu inte vill ha något framtidsspel kommer de väl inte att köpa spelet, så din uppmaning känns ganska meningslös.
Oj, 90%? Du råkar inte sitta på en källa till det påståendet? Om 90% nu inte vill ha något framtidsspel kommer de väl inte att köpa spelet, så din uppmaning känns ganska meningslös.
Tror han konstanterar att majoriteten av de som i vettig ålder alltså över 15 år som spelade COD4 när det kom och spelen därefter framtill COD: ghost tyckte att spelen var skönare att spela. Och förr hade man alltid full vänlista med folk på 360 alltid nya vid varje COD men senaste tre åren har jag inte ens skrapat ihop en handfull. Och nästan alla från förr spelar en bråkdel av de nya COD som kommer jämfört med förr, liksom jag. De är drivlösa och saknar grund längre.
räcker väl med att läsa kommentarerna på trailern, samt i sånna här trådar? 90% skriver att dom inte vill ha detta skit 10% skriver att det verkar nice.